dreads er ...

stygt og ekkelt

Jeg syns det er fint, derfor holder jeg og på med å dreade håret atm. [;)]

ORIGINAL: Tøsa

Synes det er dritkult jeg.
Spørs jo på hvem selvfølgelig.
Man må jo kle det sånn stilmessig, men er man litt sånn barn av jorden eller rocka så er det dødskult.

Sign sign![:)]
Har lyst på dreads sjøl eg!.. [:D]

ORIGINAL: Labambie

Jeg synes ikke det er fint... Har mye med at jeg har sett det gå mark i mange dreads.

Det handler ikke om at det ikke blir vasket, men det er fordi det aldri tørker skikkelig inni dreads'ene. Første som skjer er at håret blir brutt ned, så begynner det å mugne, så råtner det og i verste fall går det mark i dem.

Æææææsj!! =O
Kødda du?! [:o]

Jeg har og litt lyst.... Siden jeg ikke har så langt hår lenger.

Men forsøkte lete i mange kilder, og kom fram til at jeg ikke kan fordi det er ikke lov i islam, så jeg får la det ligge.

ORIGINAL: vetlemeg

Jeg synes ikke det er fint... Har mye med at jeg har sett det gå mark i mange dreads.

Det handler ikke om at det ikke blir vasket, men det er fordi det aldri tørker skikkelig inni dreads'ene. Første som skjer er at håret blir brutt ned, så begynner det å mugne, så råtner det og i verste fall går det mark i dem.

Æææææsj!! =O

Jupp, det er bare bullcrap.

Det tørker.

ORIGINAL: *Meya*

Æææææsj!! =O

Det tørker.

*pustelettaut*
Uffameg, det høyrtes skikkelig ekkelt ut iaffal, hadde d vært tilfelle hadde eg lagt dreads-drømmen på hylla! [8D]

Min bror klippet over en dread, som han da hadde hatt i 20 år eller noe, og de fant ikke noe skummelt inni der. Han ville bevise noe for en kompis [8D]

Min bror har vært i EN farlig situasjon pga dreads. Han er ivrig fisker, og en gang har han fått en krok i en dread, og merket det ikke før han la seg om kvelden... [:-]

Syns det er ekkelt [&:]

Ser jo bare ut som sånn uteligger sveis, skikkelig ustelt å uvasket ut[:'(]

Min bror klippet over en dread, som han da hadde hatt i 20 år eller noe, og de fant ikke noe skummelt inni der. Han ville bevise noe for en kompis [8D]

[:D] Ja men hvis det holder seg i 20år, så høyres det reint nok ut for meg altså![:D]

Stygt, ekkelt og litt enda mer stygt..

[:D] Ja men hvis det holder seg i 20år, så høyres det reint nok ut for meg altså![:D]

Han har til nå hatt dem i 23 år. [:D]

Æææææsj!! =O

Det tørker.

Ja, du er vel frisør og vet dette bedre enn meg?? Men det er forskjell på tynne og tykke dreads, hjemmelaget eller laget hos fagfolk. Tykke og hjemmelaget så blri det råttent. Det er bare faktum. Det er jobben min å vite det.

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

ja hva synes DU? jeg ser flere og flere som har dreads.. Selv synes jeg det er stygt. Det ser så ustelt og ekkelt ut[:'(]

har lgt til ekkelt som alternativ. flere valg tillat!

ORIGINAL: Tøsa

Synes det er dritkult jeg.
Spørs jo på hvem selvfølgelig.
Man må jo kle det sånn stilmessig, men er man litt sånn barn av jorden eller rocka så er det dødskult.

Det er stygt!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Syns det er dritstygt ..

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Ser ikke så ille ut om du har stilen til det, men er utrolig uhygenisk... [:-]
Derfor syns jeg at det er ekkelt...

Back
Topp