dreads er ...

ja hva synes DU? jeg ser flere og flere som har dreads.. Selv synes jeg det er stygt. Det ser så ustelt og ekkelt ut[:'(]

har lgt til ekkelt som alternativ. flere valg tillat!

Syns det er dritstygt ..

Ser ikke så ille ut om du har stilen til det, men er utrolig uhygenisk... [:-]
Derfor syns jeg at det er ekkelt...

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Jeg synes ikke det er fint... Har mye med at jeg har sett det gå mark i mange dreads.

Det handler ikke om at det ikke blir vasket, men det er fordi det aldri tørker skikkelig inni dreads'ene. Første som skjer er at håret blir brutt ned, så begynner det å mugne, så råtner det og i verste fall går det mark i dem.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Syns det er dritstygt ..

Butt ugly!!!!!

Trodde dreads var ut for leeenge siden jeg...?

Men uansett, synes det er stygt!! Og grisete!

ORIGINAL: Tøsa

Synes det er dritkult jeg.
Spørs jo på hvem selvfølgelig.
Man må jo kle det sånn stilmessig, men er man litt sånn barn av jorden eller rocka så er det dødskult.

Enig. Også kommer det ann på håret til personen, tynt pistrete hår blir aldri fine dreads.

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

ORIGINAL: Tøsa

Synes det er dritkult jeg.
Spørs jo på hvem selvfølgelig.
Man må jo kle det sånn stilmessig, men er man litt sånn barn av jorden eller rocka så er det dødskult.

ORIGINAL: thejohan

Det sto mellom stygt og ekkelt, men trykka stygt..

ORIGINAL: Labambie

Jeg synes ikke det er fint... Har mye med at jeg har sett det gå mark i mange dreads.

Det handler ikke om at det ikke blir vasket, men det er fordi det aldri tørker skikkelig inni dreads'ene. Første som skjer er at håret blir brutt ned, så begynner det å mugne, så råtner det og i verste fall går det mark i dem.

[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: thejohan

Det sto mellom stygt og ekkelt, men trykka stygt..

Knall kult!

Jeg liker dreads^^ Syns det er awesomesauce kult!! ^^ Men må¨være på rette personen da.

Det spørs. Jeg syns det er veldig kult på noen, men de aller fleste kler det ikke. Og sånne syntestiske dreads i alle mulige farger syns jeg er dritstygt.

Skulle ønske jeg kledde dreads, men jeg tror ikke det egentlig... Har så tynt hår og.

Tynne dreads er fint, og de tørker kjapt også.
Har hatt det selv for ti år siden, så vet at det stemmer. [:)]

Dreads er bror min. Den jeg elsker.

Detta er skikkelige dreads:

Back
Topp