Drar dyna...

Godzilla

Elsker forumet
...Tomine sparker opp beina og drar dyna over seg hver gang ho skal sove[;)], akkurat nå ligger ho halvveis under dyna og sover.....men ho kan holde på i det uendelige når ho skal sove om kvelden......virker som ho synes det er litt gøy[:D][:D][:D]..... gjør deres dette???

Ja, Lea turner så fælt i senga at hun sparker dyna nedover. Vi har satt fast dyna mellom madrassen og senga nederst så hun ikke skal få dyna over hodet. Så når hun har sovna må vi legge dyna over henne igjen[:)].

Det er vel en av de siste gangen ho bruker den , den er nesten blitt for lita...

ja, kurva er gammel, brukt fra når mi tante var lita(ho er 50 år), mi mor sydde på stoff til Tomine, ellers er den i fletta tre m/hjul på.....Nå må jeg vel begynne å legge ho på rommet på dagtid...

jepp all the time[:D]

Thale sparker av seg dyna, tygger på dyna, får foten inni trekket på dyna og kjemper med dyna til tider[:D][:D]
Men det er heldigvis mest på morran når hun vil at mamman skal stå opp[:D]
Nå prøver hun jo å få tak i føtterne sine under dyna, er litt av en kamp[:D]

Freddy dear det meste han kommer over nor han ligger over hodet, så puster han sykt fort og spreller som bare det m armer å bein, trodde først han fikk panikk men når vi drar vekk det han har ovet hodet gliser han og tar tak i det og drar det over igjen hehe

Jepp jepp.. Her er det Leons kamp mot dynen!
Vi trøkker dynen godt nedunder madrassen nå, slik at han skal få kjempe godt om han skal ha den av seg... Virker på en måte som om han bare blir enda mer ivrig av litt motstand

her e d og sånn.. men eg har sjøpt ein slik påse som eg legge han i.. så for uansett kor mye eg drog i den dynå så va den av om morran å han va is kald

Slik er Markus å..
Løfter beina høyt.. Så enten tar han av seg dyna eller så drar han den lenger opp! :p

Her går dyna andre veien. Han dytter den ned og jeg drar den opp igjen ...
Løfter beina høyt til værs, tar i fart og sparker beina nedover. [:D] Han er så søt når han holder på! [:D][:D]

Back
Topp