drar du snittet opp?!

Aner ikke hva snittet er, men drar det iallefall ikke opp føler jeg. Har dog aldri vært gravid, men har vært sykemeldt to ganger i livet, på grunn av samme sykdom med et halvt års mellomrom (3 uker begge gangene), hadde jeg vært litt lengre sykemeldt første gangen hadde jeg kanskje unngått sykemelding nr. 2.

Min mor har vært sykemeldt en gang i løpet av 30 år, og da var hun innlagt på sykehuset med lungebetennelse. Hun har heller aldri tatt en egenmeldingsdag. Jeg har ikke arvet hennes stålhelse for å si det slik :-P

Vært sykemeldt hele dette svangerskap pga manglende tilrettelegging på jobb. Så var eg sykemeldt 2 ganger på 2 mnd pga senebetennelse som ikke ville gi seg forrige vår...ellers var eg sykemeldt for første gang i 2007 pga migrene som da var svangerskapsrelatert.

Så er vel egentlig bare sykemeldt når eg er gravid[8D]

Nei gikk full tid helt frem til innleggelse
ORIGINAL: *mamman t lillemann*

på antall sykemeldinger i norge?! bare nyskjerrig[;)]

jeg gjorde det begge gangene jeg var gravid,pga konstant kvalme med oppkast i 8,5mnd og innlegglse, men utenom det har jeg kun vært sykemeldt med sønnen min etter opperasjon...

Ja,men jeg har en A4 side med diagnoser så er i grunn ikke så rart[:)]

Ja har gjort det og ville heller jobbet, man har det ikke gøy når man faktisk har grunn til å være sykemeldt[&o]

Ja. Men med utallige diagnoser, og en skade jeg fikk som liten, har jeg ikke noe valg. Skulle gitt mye for å kunne jobbet bare et par dager i uken[:)] Håper jeg får det til en dag[:)]

ja det gjør jeg nok.

Jepp! men med fibromyalgi, kyssesyken, prolaps, bekkenløsning med store gangvansker, x antall ganger med bronkitt mm i løpet av 6 år så er det ikke så rart. Skulle mye heller ha jobbet enn å monge rundt hjemme alene i laaange perioder[&:]

Nei det tror jeg da ikke, flere år siden jeg har vært sykemeldt. Har vært sykemeldt i koretere og
lengre deler av svangerskap.

jeg ble innlagt med premature rier i begge mine sv.skap så jeg ble sykemeldt [;)]
Ellers så er jeg nesten aldri sykemeldt, for jeg er sjelden syk

jeg har ikke vært sykemeldt siden svangerskapet, dvs 1,5 år siden

jeg er skjeldent syk, heldigvis[:)]

Jeg drar det nok ned. Har ikke vært sykmeldt de tre siste årene, og året før det kun litt i slutten av svangerskapet.

Back
Topp