drar du snittet opp?!

linusgullet <3

Elsker forumet
på antall sykemeldinger i norge?! bare nyskjerrig[;)]

jeg gjorde det begge gangene jeg var gravid,pga konstant kvalme med oppkast i 8,5mnd og innlegglse, men utenom det har jeg kun vært sykemeldt med sønnen min etter opperasjon...

Tja.. Har vært sykemeldt store deler av begge svangerskap, og siste året har jeg vært MYE syk.. Gjentatte bihulebetennelser, muskelfestebetennelser, omgangssyke, bronkitter og halsbetennelser for å nevne noe..Har aldri vært så mye syk som i det siste året.. Men tidligere var jeg "normalt syk" med en og annen egenmelding pga migreneanfall og sjelden sykemelding..

Var MYE sykemeldt da jeg jobbet fult. Blei til slutt aktiv sykemeldt, slik at jeg kunne komme å gå når jeg ville.
Kjipt å være så mye sykemeldt, så nå jobber jeg kun som vikar. Da kan jeg velge når jeg skal jobbe.

Nei. Var ikke bort en eneste dag i løpet av svangerskapet, og har så og si ikke vært bort fra jobb i løpet av den tida jeg har jobba heller. Har aldri jobba 100 % da, så det har nok noe og si.

Var sykemeldt mesteparten av tiden under begge svangerskapene mine. Har diabetes og blodsukkeret ble helt ustyrlig under begge svangerskap, så var mye inn og ut av sykehus.

Har aldri sykemeldt meg i hele mitt liv så jeg tror ikke det..

ja..
har vært mye sykemeldt!
begge svangerskap og 1 år nå[:o]

Gjorde nok det under begge svangerskapene ja. Hadde høyt blodtrykk begge gangen, og en sjef som ikke takla gravide, så ble det sånn..

Utenom det har jeg aldri vært sykmeldt.

Nei, jeg er en person som kjemper meg gjennom dagene.. Får svi for det når ferien kommer da, men[X(]

Huff ja. Kvalme, bekkenløsning og halsbrann i svangerskapet og kolikk hos babyen og utmattethet etterpå. er fortsatt ikke 100% frisk.

Ja desverre gjorde jeg det begge gangene jeg var gravid. Strengt tatt skulle jeg nok heller gått på svangerskaps penger enn å sykemeldes men sjefen min ville ikke det. [8|] Uten om det har jeg kun vært sykemeldt én gang før da jeg bristet kneet og måtte humpe rundt på krykker i et par uker.

vel jeg har da hatt ME i 3 år da....med 100 % sykmeldign til sist sommer, nå er jeg kommet meg 50% i jobb så nå er jeg bare "sykmeldt" 50%

ORIGINAL: slisabeth

ORIGINAL: Froskegele

Nei, absolutt ikke..

Back
Topp