Drar dere på stranda?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Drar dere på stranda i disse dager? Og har dere bikini da eller dekker dere til magen?

• Liker
Reactions: WCE
Holdet meg i skyggen, sykt varmt ute så holder på å daue!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg orker ikke å være i sola, og formen er litt laber. Mye stress å passe på to små på stranda, så vi har vel egentlig ikke vært noe særlig på noen strand etter vi fikk barn. Pleide ikke før vi fikk barn heller.

Liker vanligvis veldig godt å være ute i sola, men formen er ikke på topp. Sofaen passer best for tida, gleder meg til formen blir bedre :-)

Jeg er inne :p Guttene løper inn og ut fra bassenget på verandaen. Så her er det singlet og shorts på meg!

Jeg ville vært ute i sola dersom jeg ikke hadde vært på jobb! Men jeg og fyren min skal dra og fiske etterpå om det ikke er for mye sol. Hvis det, så blir det nok bading og soling i stedet. I bikini. Jeg tenker jeg må utnytte sjansen mens jeg enda er noenlunde slank :D

Hammyhund - 7år

Mitt lille druefrø, Bastardo Troussou, 16.02.2015

Ja kunne godt brukt bikini om jeg skulle på stranda ;) er mest opptatt av å ikke bli overoppheta... Men syns badedrakt er veldig fint på gravide da, gleder meg til baderdrakten min passer igjen :)

Bruker badedrakt. Magen min ser mishandlet ut å hadde ikke gått i bikini heller. Tilbringer dagene på jobb så sitter under aircondition

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er jo ingen av oss her inne sprenggravide da det er lenge til februar. Passer på å ikke bli for varm. Men synes det de godt med litt farge og kunne føle seg litt fresh når alt føles så blæææh ellers :P

Ligger på stranda på Mallorca as we speak. I bikini. Litt oppblåst, men ser ikke gravid ut enda (håper jeg) :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Bikini på stranden å la heller folk lure hehe:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg var på stranden i bikini idag. Samboeren min mener det synes litt på magen min (og synes det er veldig stas), men jeg prøver å fortelle han at jeg bare er fryktelig oppblåst xsmile8 Det pleier da ikke synes på førstegangsfødende etter 9/10 uker? Er det forresten sånn at når livmoren "hopper opp" i uke 12 (?!) så får man plutselig en synlig kul på magen?

Jeg var på stranden i bikini idag. Samboeren min mener det synes litt på magen min (og synes det er veldig stas), men jeg prøver å fortelle han at jeg bare er fryktelig oppblåst xsmile8 Det pleier da ikke synes på førstegangsfødende etter 9/10 uker? Er det forresten sånn at når livmoren "hopper opp" i uke 12 (?!) så får man plutselig en synlig kul på magen?
Det første som skjer er at du kan kjenne livmora med hånden nederst på magen når du står. Så etter hvert når den vokser enda mer kan du kjenne når du ligger også. Husker når jeg var ca halvveis med første at det var gøy å ligge på rygg og se på magen fordi jeg kunne se nedi navlen. Når du står ser det ut som en kul på magen fordi det som er over livmoren er magen din som presses oppover. Det blir mer og mer og større og større kul jo lengre du kommer i svangerskapet.

Back
Topp