Drar dere på cirkus?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Leste nettop en diskusjon om cirkus igjen ,så da lurer jeg på om dere går på det?

Vi har vært en gang [emoji4] Vil at kidsa skal ha opplevd det. Var ingen elefanter eller andre eksotiske dyr, bare trente hunder [emoji4] (siden det er mishandling av dyr som oftest kommer opp når det er snakk om Sirkus)

Selv har vi ikke vært med kengubarnet , er fortsatt dyr med så da står vi over

Har aldri vært på det med mine. Var mye på det selv når jeg var liten. Var 3 forskjellig sirkus i året rett ved der jeg vokste opp så vi barna var alltid der nede p hjelp til og fikk gratisbilletter hver gang :) den ganger var det jo masse dyr.. ville ikke gjort det samme i dag

Har aldri vært på cirkus med mine :)

Nei har vel vært en gang selv når jeg var liten. Men har ikke planer om noe sirkus tur nå nei

Nei, ikke vært selv, og ikke tatt med barna dit heller.

Nei, aldri vært med barnet og kommer ikke til å ta han med på sirkus hvor dyr er en del av underholdningen (hverken hunder el elefanter) :)

Så lenge det er dyr med sirkuset så går vi ikke nei. Støtter ikke opp dyremisshandling

Har ikke hvert på sirkus med barna enda, hadde lyst til forrige uke da sirkuset her var uten dyr, men hadde nettopp flyttet hit så alt var kaos og ville ikke bruke nesten 1000 kr da på noe som egentlig ikke er nødvendig.

Håper samme sirkus kommer neste år da for da reiser vi og ser på eventuelt [emoji16]

Ikke vært på med ungen enda (for liten), men drar gjerne på ett dyrefritt sirkus om ett år eller to :)

Har ikke vært og tenker ikke å dra så lenge jeg ikke kan være 100% sikker på at dyrene har det bra. Så da blir det vel aldri..

Jeg tar ikke med min på sirkus. Jeg har to gode grunner. Dyremisshandling, også er jeg redd for klovner..

Har vært på cirkus noen ganger da barna var mindre..men ikke siste årene.
Var mye på sirkus selv da jeg var lita.

Vi har ikke vært, de er for små enda.
Syns dette med dyr er vanskelig, det er jo ikke noe hyggelig, det man hører om sirkusdyr. Men dyr i kjøttindustrien har det ikke bra de heller. Vi har ikke sluttet å spise dyreprodukter, det er viktige næringsstoffer jeg vil at barna skal få i seg. Men vi prøver å begrense hvor mye kjøtt, egg og ost vi spiser.
Nå er det jo ikke helt det samme da, dyrehold(med uhyggelige konsekvenser) for matproduksjon vs. kun for underholdning (som sirkus og dyrehage). Tror vi vil unngå sirkus med dyr, vi også. Og kun gå til dyrehager der dyra har godt med plass.

Nei. Men drar gjerne til dyreparken i Kristiansand eller lignende med frøkna når hun blir eldre. Men sirkus syns jeg bare er masete, skummelt og ikke greit med dyrene.

Nei. Tar ikke med barnet mitt på cirkus. Syns ikke noe om dyremishandling. Jeg er også kresen på hvilke dyrehager jeg vil besøke. Dyrene skal ha det bra, i veldig store Inngjerdinger, og leve så naturlig som mulig

Back
Topp