Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Juliette
Ja, og jeg har hele tiden trodd at de ikke stod for drapet
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: Juliette
ORIGINAL: Esmada
Når dæm e så førbainna teit at dæm drar ner dit,så kainn dæm brenn førr min del.Må da va lov å tænk litt me de små grå.Som man reder ligger man.
mmm, og dette ville du selvsagt også sagt om det var din sønn..jadda
nå er ikke dette hennes sønn det gjelder og forhåpentligvis så kommer ikke sønnen hennes til å gjøre noe så dumt at det får slike følger for hele familien og han selv. de dro til ett av verdens farligste land og da må man ta følgene. ikke bare sitte å forlange at støre skal komme å redde dem fra rotet de selv har laget. ifølge de filmene av treningen de drev med så er de ikke sååå uskyldige selv heller
Når dæm e så førbainna teit at dæm drar ner dit,så kainn dæm brenn førr min del.Må da va lov å tænk litt me de små grå.Som man reder ligger man.
ORIGINAL: Badeand*
`Synes rettssystemet i Kongo skurrer jeg[:-]
ORIGINAL: *gullklumpene mine*Helt enig, det er noen sine barn du snakker om, noen sine beste venner, noen sine søsken!
Det er lov å tenke før man slamrer løs på tastaturet altså.
Vanvittig holdning du har, blir helt skremt!
ORIGINAL: Nahemah
ORIGINAL: *gullklumpene mine*Helt enig, det er noen sine barn du snakker om, noen sine beste venner, noen sine søsken!
Det er lov å tenke før man slamrer løs på tastaturet altså.
Vanvittig holdning du har, blir helt skremt!