Drapet i Kongo

Juliejr

Forumet er livet
Ser dere på dokumentaren om french og moland?

Er spent på om det kommer fram noe nytt jeg.

Nei, og jeg klarer ikke å engasjere meg i den saken heller. [:'(]

ORIGINAL: DivaAnnie

ja jeg ser på...klarer ikke helt å tro på han kongolesern som var med i bilen heller jeg assa....

Ikke jeg heller.
Synes fortsatt hele saken skurrer i mine ører.

`Synes rettssystemet i Kongo skurrer jeg[:-] 

De leida itte ein skatt ja[8|] Har aldri trodd at de har gjort d. Få de hjem seie nå eg.

Når dæm e så førbainna teit at dæm drar ner dit,så kainn dæm brenn førr min del.Må da va lov å tænk litt me de små grå.Som man reder ligger man.

ORIGINAL: Juliette

Ja, og jeg har hele tiden trodd at de ikke stod for drapet
samme her

ORIGINAL: Esmada

Når dæm e så førbainna teit at dæm drar ner dit,så kainn dæm brenn førr min del.Må da va lov å tænk litt me de små grå.Som man reder ligger man.
Medfølelse for andre mennesker er en fin ting![8|]

mmm, og dette ville du selvsagt også sagt om det var din sønn..jadda

Så hele dokumentaren. Fikk vel ikke så mye sympatier med hverken den ene eller den andre. Klart at han kongoleseren løy så det rant. Men, syntes ikke de to nordmennene var så alvorlig troverdige heller. De har vært ufattelig dumme - noe de heldigvis innrømmer selv også. Men, jeg mister all sympati når Joshua French og advokaten mener at den norske staten må ta mer ansvar i saken. Den norske stat kan ikke komme inn og ordne opp hver gang nordmenn dummer seg ut i utlandet. Da må ambassadene gjøre jobben (noe de har gjort her). Kan ikke forvente at Jonas Gar Støhre stiller personlig opp for deg om du har dritte på draget!

jeg har lenge vært skeptisk til de gutta men da jeg så han derre kongo duden sitte å forklare som om han var med i et teaterstykke så....

ORIGINAL: mammantilenengel

ORIGINAL: Juliette

mmm, og dette ville du selvsagt også sagt om det var din sønn..jadda

nå er ikke dette hennes sønn det gjelder og forhåpentligvis så kommer ikke sønnen hennes til å gjøre noe så dumt at det får slike følger for hele familien og han selv. de dro til ett av verdens farligste land og da må man ta følgene. ikke  bare sitte å forlange at støre skal komme å redde dem fra rotet de selv har laget. ifølge de filmene av treningen de drev med så er de ikke sååå uskyldige selv heller

Nei, det var ikke hennes sønn, og heldigvis for det med slike holdninger. Til det andre har jeg ingen kommentar, det eneste jeg sier er at jeg aldri har trodd de er skyldige

Det er lov å tenke før man slamrer løs på tastaturet altså.

Vanvittig holdning du har, blir helt skremt!

ORIGINAL: Badeand*

`Synes rettssystemet i Kongo skurrer jeg[:-] 

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Helt enig, det er noen sine barn du snakker om, noen sine beste venner, noen sine søsken!

ORIGINAL: Nahemah

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Helt enig, det er noen sine barn du snakker om, noen sine beste venner, noen sine søsken!

Noen tenker dessverre ikke lenger enn nesa rekker..

Back
Topp