Drammenstreff evt Asker :)

Sist bodde vi på Løkka, men har vært innom Grønland og St. Hanshaugen også :)
 
Rett ved Underwater Pub :) Leide der første året vi bodde i Oslo.

Moro med så mye historie da. Å bo i samme bygård hele livet. Er noe nostalgisk over det :)
 
Åja, rett oppi veien da :)

Det er det absolutt! Veldig godt å ha familie rundt, men krever en spesiell type menneske for å ha det sånn, tror jeg :p
 
St. Hanshaugen :) Bor ved høyskolen :) Hvor bodde du?
Så bra at du kan overta! :) Da håper jeg at jeg får det til! Mannen er litt usikker på om han kan ta så mye mer fri, men håper det, så det kommer da an på om vi drar torsdag eller fredag.

Bor du ved høyskolen på Bislett? Eller ligger det en avdeling et annet sted? :) Jeg har bodd i Oslo i 11 år, så er godt kjent ;)
 
Så bra at du kan overta! :) Da håper jeg at jeg får det til! Mannen er litt usikker på om han kan ta så mye mer fri, men håper det, så det kommer da an på om vi drar torsdag eller fredag.

Bor du ved høyskolen på Bislett? Eller ligger det en avdeling et annet sted? :) Jeg har bodd i Oslo i 11 år, så er godt kjent ;)

Hvis dere vil komme helt hit da :p Føler meg litt kjip som får dere hit når dere bor nærme hverandre alle tre :p :p

Jupp ;) The one and only :) Hvor i Oslo har du bodd? :)
 
Jeg slenger meg ratt på! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvis dere vil komme helt hit da :p Føler meg litt kjip som får dere hit når dere bor nærme hverandre alle tre :p :p

Jupp ;) The one and only :) Hvor i Oslo har du bodd? :)
Flere steder :) Ved Alexander Kiellands plass, Sagene og Kjelsås. Og mange av vennene mine bodde i sentrum øst + at vi var på mange visninger før vi endte opp på Kjelsås, så er rimelig godt kjent i byen :)
 
Flere steder :) Ved Alexander Kiellands plass, Sagene og Kjelsås. Og mange av vennene mine bodde i sentrum øst + at vi var på mange visninger før vi endte opp på Kjelsås, så er rimelig godt kjent i byen :)

Moro :) Elsker Oslo selv om jeg gjerne skulle flytta i hus :) Og da er det ikke helt sannsynlig at vi kan fortsette å bo her gitt :p
 
Hei igjen :)
Jeg klarer visst ikke henge med i noen samtaler her lenger.. Så du hadde skrevet på amme-tråden, Pmor, tenkte det var like greit å svare deg her :) Den 13. har vi time hos barnelege midt på dagen, så vi må visst stå over denne gangen også. :(
 
Hei igjen :)
Jeg klarer visst ikke henge med i noen samtaler her lenger.. Så du hadde skrevet på amme-tråden, Pmor, tenkte det var like greit å svare deg her :) Den 13. har vi time hos barnelege midt på dagen, så vi må visst stå over denne gangen også. :(
Så dumt da!
 
Hei igjen :)
Jeg klarer visst ikke henge med i noen samtaler her lenger.. Så du hadde skrevet på amme-tråden, Pmor, tenkte det var like greit å svare deg her :) Den 13. har vi time hos barnelege midt på dagen, så vi må visst stå over denne gangen også. :(

Så dumt :-(
 
*klasker meg selv i panna!* Har barseltreff den dagen, så da kan jeg dessverre ikke :( Men kan onsdagen, hvis det er et alternativ? ;) Hvis ikke får det bli uten meg denne gangen.
 
Back
Topp