drammens ferien..

mami3

Gift med forumet
den kom og gikk..hehe..hadde det kjempe kos..fikk besøkt hele familien og alt var bare fryd og gammen.[;)]

ei venninne av meg på juli forumet som hadde termin 23 juli..klarte jo til min store glede å få gutten sin på mandag 9.07.07 klokken kvart over 11 på kvelden[:D][:D]så jeg fikk sett han før jeg reiste hjem igjen til sauda[:D][:D][:D][:D][:D] tror dere jeg var gla da eller,hehe..han var jo bare såååååååååååååååååå nydelig så nå står hytteturen for tur[:)]

Så bra dere hadde det fint og at du fikk hilst på ungen til venninna di før du dro avgårde ja...Bra timet med andre ord!!!
Satt faktisk å tenkte på deg i går,hadde ikke sett det på BV på en stund men kanskje ikke så rart når du har vært på drammens ferie!!

Når skal dere på hytta da og hvor har dere hytte hen?!

Håper alt er bra med Alexander?

hihi, flinke babyen til venninna di som ville ut og hilse på deg [:)]! Jeg har også ei venninne på juliforumet, gleder meg som en gal til å snuse på hennes nurk etter hun har født!

ORIGINAL: Hege26

Så bra dere hadde det fint og at du fikk hilst på ungen til venninna di før du dro avgårde ja...Bra timet med andre ord!!!
Satt faktisk å tenkte på deg i går,hadde ikke sett det på BV på en stund men kanskje ikke så rart når du har vært på drammens ferie!!

Når skal dere på hytta da og hvor har dere hytte hen?!

Håper alt er bra med Alexander?
skal på hytta i neste uke en dag..ikke helt bestemt oss enda,hytta den ligger i odda[:)]..alexander ja,han vokser til og er jo stor fornøyd om dagen[:D] og foresten denna testen min var så negativ som det gikk ann å bli[:(][:@][;)][:D][:)] litt blanda følelser påd et,men helt greit altså..så til hlega blir det stavanger tur alene med ei venninne og da blir det en skikkelig fest tur ut på byn[:D] 13 mnd siden sist så gleder meg[;)]

Så flott at alt har vært så kjekt og bra timing med venninnen din også[:D] god tur til Stavanger, blir nok deilig med litt alenetid[:D]

Back
Topp