Drammenområdet?

Har dere fått noe tydelig mage da? Min har vokst litt men nå føler jeg den har stoppet opp litt.. Har dere hatt en grei graviditet sålangt? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Magen har poppet frem rett før jul, nesten så jeg følte den kom over natten. Men nå har den stoppet opp :( min har så langt ikke vært den man skryter mest oppi skyene! Kastet opp flere ganger daglig fra uke 7-14! Var på nippet til å blitt langt inn. Hatt et par runder med blødninger så har vært mye bekymringer! Håper resten går knirkefritt !!:)) enn med deg ?:)

Jeg er såååå oppblåst, og har i tillegg lagt på meg over 5KG så det er ikke til å skjule for fem flate øre :p Men var undervektig før jeg ble gravid + er liten av vekst, så er vel ikke til å unngå når både livmor og morkake ligger på å presser mot magen I går sa mannen "åj, kommer den i morgen eller?" ;) Hehe

Stakkars deg som har vært så kvalm !(emje92).
Jeg har kvalm fra uke 6-13 men kastet ikke opp så mye heldigvis. Når jeg runda uke 12 ble det bedre :)
Nå er formen ganske fin,svimmel innimellom men det hører vel med..
Gleder meg til å kjenne no liv der inne :) Har dere merket noe? Når har du termin(emje92)?

Stakkars deg som har vært så kvalm !(emje92).
Jeg har kvalm fra uke 6-13 men kastet ikke opp så mye heldigvis. Når jeg runda uke 12 ble det bedre :)
Nå er formen ganske fin,svimmel innimellom men det hører vel med..
Gleder meg til å kjenne no liv der inne :) Har dere merket noe? Når har du termin(emje92)?

Har merket litt sommerfugle kiling i magen :) har termin 28 juni :)

Å så gøy :) Jeg har ikke merka no ennå men gleder meg :) Jeg har termin 26,du 28 og Celite 30. Morsomt :)

Men har blitt flyttet ved siste ultralyd i går til 30 juni eller 1 juli :) men vi får se på ordinære ultralyd :)

Spent på hvilken vei jeg blir flytta. Har vært vanskelig å regne ut termin pga uregelmessig menssyklus. Håper også på juni barn :)

Hvis noen lurer på hvorfor bildet mitt er på skjeiva så gikk det ikke annerledes da jeg lastet opp fra mobilen :/ Har heller ikke fått til å endre brukernavn. Hvordan gjorde dere det?

Back
Topp