Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig men hvor gammel er du da ?Alle fire sin første da Jeg skulle egentlig om to uker, men ettersom pappaen er bortreist over en lenger periode måtte vi utsette det nesten to uker - skikkelig kjipt Som om det ikke er lenge nok til i utgangspunktet
Så kjedelig men hvor gammel er du da ?
Ikke sant, disse mennene tar det litt tid med her var den ikke veldig planlagt, men nå gleder vi oss og knerten er veldig velkommenFyller 24 i år Føler meg veldig klar - hadde det kun vært opp til meg hadde jeg nok hatt barn allerede og nummer to på vei, men mannen måtte jo også bli klar
Ikke sant, disse mennene tar det litt tid med her var den ikke veldig planlagt, men nå gleder vi oss og knerten er veldig velkommen
Slitsomt med slike svigerforeldre. Det er jo deres valg om hvordan dere ønsker å gjøre det med barnet og hvordan dere ønsker å oppdra detVar mer planlagt fra min side enn hans her, jeg sa at jeg ikke kom til å fortsette på pilla, men tror ikke han regnet med at det kom til å skje noe med det første, så han fikk litt store øyne da jeg fortalte han det, men etter noen timer da det hadde fått synke litt så var det bare stas Selvom jeg ikke tror det gikk heeeelt opp for han før vi var på ultralyd
Nå strever jeg med å få han til å forstå at man bør la barnet sove på samme rom som foreldrene sine minimum det første halve året om ikke lenger - etter at hans foreldre har hjernevasket han til å tro at det bare er dumt og kun skaper problemer.... Slitsomt