Dramadama

**Moonlight**

Forumet er livet
svarer deg her jeg så vi ikke stjeler den andre tråden helt....
men skakkland sier meg ikke så mye nei*hehe*
men gubben min er fra minnesund også,han er 30 år.
Vi bor på Råholt nå og har vel gjort det i tja....7 år

Hehe. Lurt :P
Nei, skakkland er ikke så mye å vite av ;)  Er et skakt høl mellom minnesund og sundet ;)
Det er seriøst så bratt der at det er et under at samboern min ikke slått seg ihjel iløpet av oppveksten :P

Råholt er det fint ja, men litt for sentralt for oss. Vi bor på bruk med mange mål vi kan styre på. Orker ikke naboer. Har en på 70år++ da, men han gjør ikke så mye gærli :P

Ja, vi klarer ikke bo mer sentralt enn vi gjør nå. Har jo noen naboer, og jeg får nesten angst når jeg ser de kommer inn på tomta vår. Heldigvis er det mannen de skal snakke med, og ikke meg :P

Dramadama skrev:
Ja, vi klarer ikke bo mer sentralt enn vi gjør nå. Har jo noen naboer, og jeg får nesten angst når jeg ser de kommer inn på tomta vår. Heldigvis er det mannen de skal snakke med, og ikke meg :P

*lol*
Har ikke så mange naboer tett  på vi heller,men det driver å bygges her så blir nok fler etterhvert.men jeg synes det er litt kos da,så lenge det ikke blir veldig tett,men det blir det ikke for huset vårt står i i ene enden av tomta.Så blir ei stor tomt + vei imellom husene som event.kommer=)

Back
Topp