Drama spm igjen

Tjukkaaa

Forumet er livet
Nå har datteren min somsagt videreutviklet skuespillerinnen i seg, men mer trening trengs tydeligvis siden mor hører det godt på hun at hun later som.

Men hva gjør jeg?

ER eneste måten det å overse hun?

Syns det er slitsomt og det virker som at hun ikke har noen planer om å gi seg heller...[8|]

Skriker hun? [8|]

Jeg bruker å sette henne i gangen og si at jeg vil ikke ha noe gråting på stua. Der blir hun faktisk sittende til jeg kommer tilbake og spør om hun er ferdig[;)] (men den metoden fungerte ikke og fungerer ikke den dag i dag på Ine[>:])

Og HVEM er det du har som signatur??????????[>:][8D]

njaaaah kanskje ikke akkurat skriking - oppspinnet grining kan du si[8|][8|][8|] på høyt nivå så kanskje det kategoriseres som skriking.

Den griningen stammer alltid også fra at noe irriterer hun. Hun prøver å fortelle oss hva hun vil og vi skjønner ikke med en gang og da er det gjort. Da er det tilgomed for sent hvis du nå skjønner hva hun vil.

Har hittil bare oversett hun når hun går i dramamodus - jeg gir hun alltid sjangse på å angre seg først. Later som at det her var ikke noen stor sak og vi kan fortsette dagen uten bråk. Men den sjangsen tar hun aldri og da overser jeg hun. Og så går tiden og hun griner og griner og griner og griner, tar kanskje litt pause og da tror jeg at hun er ferdig og tenker å bruke anledingen til å snakke med hun men med engang hun ser meg blir det gale igjen[8|].

Og den kjekkasen heter Jax Teller Vice precident av motorsykkelklubben sons of anarchy. Og han har en kropp til å dø for og han er flink å ta av skjorten og[:D][:D][:D][:D]

Hmmmm vet ikke jeg, har gutt;) men om det grenser til noe her forklarer jeg han at sånn oppførsel går ikke, og at han er stor gutt nå osv. Ellers så setter jeg han i hjørnet til han gir seg og sier unnskyld. Dette fungerer alltid her, men gutter er vel enklere og har aldri noe sånn skikkelig drama greier så er ikke sikkert det er til noe hjelp herfra...

Back
Topp