Dragemammaen

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Noen som har hørt fra henne?  Skulle ikke hun få en oppdatering fra legene i dag?
Er skikkelig spent og nervøs jeg!

Jeg og! Håper virkelig at de har fått gode nyheter!! Har tenkt masse på henne i det siste!!!

Hei på dere,

jeg har fått litt svar, og det jeg har fått ser bra ut, men de hadde glemt å teste noe av det de skulle (den hovedmistenkte), så nå sitter jeg her og tripper og venter på telefon. Regner ikke med jeg får svar før utpå ettermiddagen... Andre dagen jeg sitter sånn, blir litt sprø i hodet...

Tusen takk for at dere tenker på meg:)

Så godt å høre at du har fått noen positive svar!!! Jeg tenker også masse på deg og krysser fingrene for at du får verdens beste julegave i form av positivt svar idag!!! Stor klem!

Godt du har fått positive svar så langt! Krysser fingrene for deg! 

Krysser fingrene utrolig hardt for deg! Håper virkelig dere får et positivt svar

Ja mine tanker har gått til deg også Dragemammaen!! Håper virkelig den tlf du ventet i dag også var positiv!!!

Tenkt masse på deg, Dragemammaen!
Hvordan går det?
*stooor klem*

Håper du fikk gode tilbakemeldinger på lille julaften! Stor klem fra meg

blåkanin skrev:

Signerer <3

blåkanin skrev:

uff, ja, det må da bare gå bra emoticon

Kjære deg, leste ikke om ultralyden din før nå, og jeg krysser alt jeg har for at dere får gode nyheter på den siste prøven! Det er umenneskelig det dere har gått igjennom til nå, men jeg er glad for at du har en liten hjemme som du kan søke trøst i! God klem!

Håper du har d bra Dragemammaen. Tenker masse på deg/dere å håper du/dere har fått positive svar.
*Klem*

Huff, nå begynner det å bli lovlig lenge siden oppdatering, går det bra?

Jeg HÅPER med alt jeg har at alt går bra for dere :)

Sylvanas skrev:
Huff, nå begynner det å bli lovlig lenge siden oppdatering, går det bra?

Jeg synes også det er lenge siden vi har hørt noe. Sender masse varme tanker til Dragemammaen og familien hennes!! <3

Tenker på deg Dragemammaen! <3>

Håper alt er bra!!!

Back
Topp