Drag/stikking..

Alveskatt

Glad i forumet
Flere som har stikkinger/drag nedentil? Hatt det konstant i nesten hele dag og i går.. kjenner jeg blir litt bekymret:/ Leser jo at det kan være et normalt tegn, men liker det ikke helt.. Ikke smertefult, bare litt ømt :/ Ikke noe tegn til blødning..

Jeg har det også sånn og jeg har en del murringer innimellom. Tar det med ro så lenge det ikke kommer noe på papiret jeg :-)

Prøver å ta det med ro, men liker det ikke:/ Blir litt redd for at det skal komme blod selv om jeg føler meg gravid ellers... Gleder meg til UL :)

Det er normalt og ikke farlig :) Faktisk er det et godt tegn, for det er livmora som vokser og strekker seg.

Celin Marie skrev:
Det er normalt og ikke farlig :) Faktisk er det et godt tegn, for det er livmora som vokser og strekker seg.

Veldig godt tegn... ;) 

Sulla skrev:
Hadde det mye i uke 4/5 , skikkelig vondt. Nå får jeg innimellom små stikk men ikke plagsomt lengre. Tror de fleste opplever dette...

Samme her. Prøv å slapp av og ikke tenk på det som noe farlig, men mer som et tegn at livmoren vokser:-D

huff jeg hadde det skikkelig slik i går, støøøl å vondt, å virkelig jobbing der nede.

I dag har jeg masse fantom spark/ leamus/ poking der nede  :P

Godt å høre at det er normalt:) I dag har det vært veldig lite, så det er litt deilig:) Så lenge det kommer og går litt går det greit, likte det bare ikke når jeg følte jeg hadde det sånn to dager i strekk..!

Da er det godt å kunne spørre dere jenter 

Back
Topp