Dra på konsert?

Jeg vil jo ikke være så langt på vei, så om hørselen utvikles i uke 20 eller senere - så tror jeg det skal gå fint :) som det sto i artikkelen så virket det som det var et større problem for de som blir utsatt for støy ofte.

Dette er jo bare èn konsert, hvor jeg skal være forsiktig, holde meg i bakgrunnen osv :)

ImageUploadedByBV Forum1471586136.484553.jpg
Programmet for mi helg! :)
Svigermor skal ha barnan våres og vi skal på festival.
Samboer har nattejobb i tillegg på nachspielet, så deilig å sove lenge hver dag i helga. :)

Viktigste er at du lytter til kroppen, og ikke presser deg når du kjenner at det ikke går lenger. :) Den beskjeden fikk jeg av lege sist svangerskap når jeg skulle på konsert.

Viktigste er at du lytter til kroppen, og ikke presser deg når du kjenner at det ikke går lenger. :) Den beskjeden fikk jeg av lege sist svangerskap når jeg skulle på konsert.
Jaa, det gjør jeg aldri uansett :) Jeg stoler på dere, og satser på at dette går helt greit. Tar det med ro, drikker mye vann, og holder meg bak :) Hvis det er sitteplasser er det jo egentlig bare enda bedre.

Jaa, det gjør jeg aldri uansett :) Jeg stoler på dere, og satser på at dette går helt greit. Tar det med ro, drikker mye vann, og holder meg bak :) Hvis det er sitteplasser er det jo egentlig bare enda bedre.
Er det sitteplasser, blir det jo såklart lettere og ikke like mange begrensninger :) Så lenge du passer på å holde deg hydrert og kanskje får i deg godt med mat i forveien, så blir det nok flott :) Hvilken konsert skal du på? :)

Er det sitteplasser, blir det jo såklart lettere og ikke like mange begrensninger :) Så lenge du passer på å holde deg hydrert og kanskje får i deg godt med mat i forveien, så blir det nok flott :) Hvilken konsert skal du på? :)
Yes :)
Skal høre Troye Sivan :) Hørt noe av han?

Back
Topp