Dra på konsert?

Kiara

Flørter med forumet
Hei :) Samboeren kjøpte konsertbilletter til meg i fjor, og nå begynner det å nærme seg. Vil være 17+4 uker på vei, tror jeg.
Er det noen som har erfaring med dette? Noe jeg burde unngå? Vil helst sleppe å selge billettene, men vil jo ikke være på den trygge siden :)

Usikker på om det er ståplass eller sitteplass...

Hei :) Samboeren kjøpte konsertbilletter til meg i fjor, og nå begynner det å nærme seg. Vil være 17+4 uker på vei, tror jeg.
Er det noen som har erfaring med dette? Noe jeg burde unngå? Vil helst sleppe å selge billettene, men vil jo ikke være på den trygge siden :)

Usikker på om det er ståplass eller sitteplass...
Er ingenting som tilsier at du ikke kan dra på konsert :) men ville ikke presset meg inn i trange folkemengder og heller stått lengre bak dersom det ikke er sitteplasser :) Ellers er det lite godt for bekkenet, men du sliter kanskje ikke med det? :) Lurt å drikk godt med vann og gå litt rundt, ikke stå rett opp og ned :)

Tror ikke det skal være noe problem:) skal selv på konsert I oktober og vil da være 21 uker på vei ca og jeg har ingen plan om å droppe det for å si det sånn :) kommer nok til å stå langt bak unna all trengsel, det viktigste for meg er å høre musikken :)

Okei, tusen takk :D da tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for egentlig. Jeg kommer ikke til å stå midt i folkemengden uansett, så skal jeg passe på å få i meg rikelig med væske :)
Viktigste er å få seg musikken, ja.

Enig med de andre at det ikne skal være noe problem. Jeg var en dag på festival for noen uker siden og det var kanongøy. Eneste var at jeg ble sliten i beina og korsryggen ettersom vi sto i fem timer:p

Ei venninne var en dag på festival da hun var 6 månder på vei. Gikk så fint :)
Hadde mulighet til å sitte litt innimellom og holdt oss i bakgrunnen.

Ja, tror det er lurt om jeg kanskje kan sette meg ned litt, og om jeg står langt bak :) Da skal det nok gå helt fint.

Hm, det var jo ikke så greit å lese... Tror du det er like farlig med bare én konsert?

Tror babyen utvikler hørsel rundt uke 20? Og det er vel værre med konstant støy over tid. Men jeg tør ikke påstå noe. Det er jo en lovpålagt støygrense på 99 dB på konserter.

Hm, det var jo ikke så greit å lese... Tror du det er like farlig med bare én konsert?

Står i artikkelen at hørselen ikke utvikles før uke 26. Ville ikke bekymret meg for en konsert, det er så kort tid, men er som de sier i yrker med mye støy. Der mor går med hørselsvern, men barnet går ubeskyttet er jo ikke så bra.

Back
Topp