DR PRHIL NÅ!!

Piril

Glad i forumet
Tenkte jeg bare skulle si fra til dere, at nå går episoden om hu som putta chili saus i munn på sønn sin og gav han en kald dusj som straff...[&:]

For de som vil se hvordan det hele ender...

Ooh, da skrudde jeg over med en gang! Herlighet for en måte å straffe barna på da [&:]
Bare den reklamen blir ferdig nå så [:)]

Helt utrolig at folk faktisk bruker militære metoder på små barn???[8|][:'(]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Hvordan ender det? Jeg har eldstetuppa her så vi ser på Sigge sebra i stedenfor..[8D]

Hu får en del pepper fra et ille berørt publikum......en fryd å se!

ORIGINAL: Piril

Helt utrolig at folk faktisk bruker militære metoder på små barn???[8|][:'(]

Ja fy fader! Som han sa selv .. det er jo mishandling! Stakars gutt..

Å fy!!![:'(][:'(] Rimelig sjukt å tvangsfore et barn med glovarme tortillas også.....eller teipe det fast til veggen i den stillingen og ta bilder????!! Hallo?? [:'(]

Jeg får helt vondt av de barna! Tenk på alle små som lider hver dag, som vi aldri hører om... [:(]

Ja, han 2 åringen som ble teipet fast med blemmer på tunga var bare sykt [:(] Jeg klarer bare ikke å forstå at folk klarer å gjøre slikt mot barna sine [:(]

ORIGINAL: Lisa81

Jeg får helt vondt av de barna! Tenk på alle små som lider hver dag, som vi aldri hører om... [:(]

Ja desverre.....det gjør ubeskrivelig vondt å tenke på....[:(]

Å fy!!![:'(][:'(] Rimelig sjukt å tvangsfore et barn med glovarme tortillas også.....eller teipe det fast til veggen i den stillingen og ta bilder????!! Hallo?? [:'(]

Hvorfor teipet de han fast??[:(]Fyttigrisen, dette er grusomt

ORIGINAL: STJERNE*

Det sa de ikke, han hadde vel gjort noe galt, men gutten var to år gammel [:(]

For å få han til å grine og bli redd sikkert....og det ble han..etter utrykket i fjeset hans å bedømme....sjuke folk! Det er jo foreldre som synes det er morsomt å pine små barn....rett og slett fordi de kan.Dette paret fikk gudskjelov fengselstraff..

ORIGINAL: Lisa81

Ja desverre.....det gjør ubeskrivelig vondt å tenke på....[:(]

[:(][:(]

For å få han til å grine og bli redd sikkert....og det ble han..etter utrykket i fjeset hans å bedømme....sjuke folk! Det er jo foreldre som synes det er morsomt å pine små barn....rett og slett fordi de kan.Dette paret fikk gudskjelov fengselstraff..

Nei dette blir for jævlig. Jeg kunne ha gitt livet mitt for at mishandling skulle ta slutt.. De er ikke foreldre eller mennesker, men MONSTRE.. fyttigrisen. Blir helt kvalm

Og en mamma som hadde bindt fast ungen sin og knivstukket han, fordi han hadde en sykdom? Asbergers var det det han hadde? [&o]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Og en mamma som hadde bindt fast ungen sin og knivstukket han, fordi han hadde en sykdom? Asbergers var det det han hadde? [&o]

Hvaaaaa??? Det fikk ikke jeg med meg! [:(][:'(] Stakkars lille....døde han?

Hu nøtteskrika det handler om nå da......stakkars ungene hennes...som må høre på kjeften hennes hver dag! [:@]

Back
Topp