Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Crazy alert! Bææbuu bææbuu! Åsgård neste!Ser på dr phil nå. Der er det ei dame som mener at hun er gravid med sekslinger, og at hun hittil har vært gravid i tre år og sju måneder .... Hun mente at hcg nivåene var så lave at babyen ikke fikk skjelett før etter to til tre år i magen![]()
Er en tråd om dette fra før av som ble opprettet i går. Mange psyke folk i USASer på dr phil nå. Der er det ei dame som mener at hun er gravid med sekslinger, og at hun hittil har vært gravid i tre år og sju måneder .... Hun mente at hcg nivåene var så lave at babyen ikke fikk skjelett før etter to til tre år i magen![]()
Du skal ha ganske livlig fantasi for å komme opp med en slik historieSpørsmålet er om det er ekte... Finnes flere videoer som viser at stories på Dr. Phil er fake... Men jeg blir usikker på om ikke de også er fake![]()

Det kan godt hende, jeg er bare så fasinert over at noen klarer å tenke på detSpørsmålet er om det er ekte... Finnes flere videoer som viser at stories på Dr. Phil er fake... Men jeg blir usikker på om ikke de også er fake![]()