Dr phil

hundegal

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Ser på dr phil nå. Der er det ei dame som mener at hun er gravid med sekslinger, og at hun hittil har vært gravid i tre år og sju måneder .... Hun mente at hcg nivåene var så lave at babyen ikke fikk skjelett før etter to til tre år i magen :confused004:excited001

Ser på dr phil nå. Der er det ei dame som mener at hun er gravid med sekslinger, og at hun hittil har vært gravid i tre år og sju måneder .... Hun mente at hcg nivåene var så lave at babyen ikke fikk skjelett før etter to til tre år i magen :confused004:excited001
Crazy alert! Bææbuu bææbuu! Åsgård neste!

Er en tråd om dette fra før av som ble opprettet i går. Mange psyke folk i USA

Spørsmålet er om det er ekte... Finnes flere videoer som viser at stories på Dr. Phil er fake... Men jeg blir usikker på om ikke de også er fake :p
Du skal ha ganske livlig fantasi for å komme opp med en slik historie :hilarious:
Så litt på det i sta og flira godt. Men så synes jeg jo synd på dama og. Er jo rett og slett bare synd på henne:oops:

Åh, den må jeg se! Dr. Phil er litt så som så, lurer på hva som er ekte og ikke :P

Altså, enkelte folk tror jorden er flat, så da kan én kvinne tro hun har vært gravid i flere år uten problem :hilarious:

Back
Topp