Dr. Phil

Pallar

Elsker forumet
Er hjemme med sykt barn, så kom jeg over Dr. Phil på tv3. Er dette ekte? Eller er det innleide skuespillere for underholdningen sin del?

Om det er ekte, hva slags psykolog er dr.Phil som tydeligvis synes det er greit å håne sine "pasienter"?

Meningsløs tråd, men sånn er det når man ikke har noe bedre å ta seg til

Syns ikke han håner dem, jeg.

"I just threw up in my mouth" sa han mens publikum lo. Har sett klipp av dette tidligere også hvor han kommer med små, frekke kommentarer som er rettet til "pasienten" for å få publikum til å le.

I dag var det veldig mye av både det mannen og dama hadde for seg som var forkastelig. Men om målet til dr. Phil er å få de til å reflektere og endre væremåte og tankemønster, så syns jeg har går frem på helt feil måte. Håning vil bare få de til å miste respekten for det han sier.

Husker dr. Phil før i tiden. Da var det mer for å hjelpe enn jeg føler det er nå. Nå er fokuset kun underholdning!

Helt enig med deg... Han har faktisk vært anmeldt både for krenkelse og seksuell utbyttense av pasienter han der, så at de sender det på tv er for meg helt utrolig...

Så på det før, for maaaange år siden. Jeg syns ikke han hånet dem, men var rett på sak og "no sugar coating". Vet ikke hvordan det er nå, men uansett så er det ingen som blir tvunget til å delta. Selv om det kanskje er tungt å høre hans ærlige meninger regner jeg med at de har meldt seg på fordi de mener de har behov for å høre akkurat det han har å si. De kunne dratt til mange andre steder. :)

Blir kvalm av det programmet. .

Veldig ofte kommer de små spydige kommentarene på et tidspunkt der han får spyttet det inn slik at de som sitter der begynner å tenke seg om.
I noen tilfeller er jeg enig, i andre ikke.

Jeg har fått hørt at ALT på TV er uekte , ingenting er helt ordentlig! Og mye er kun for underholdningens skyld!
Har hørt at mye av det på dr.phil er fake.. Men , det er bare noe jeg har hørt :)

Er hjemme med sykt barn, så kom jeg over Dr. Phil på tv3. Er dette ekte? Eller er det innleide skuespillere for underholdningen sin del?

Om det er ekte, hva slags psykolog er dr.Phil som tydeligvis synes det er greit å håne sine "pasienter"?

Meningsløs tråd, men sånn er det når man ikke har noe bedre å ta seg til
"I just threw up in my mouth" sa han mens publikum lo. Har sett klipp av dette tidligere også hvor han kommer med små, frekke kommentarer som er rettet til "pasienten" for å få publikum til å le.

I dag var det veldig mye av både det mannen og dama hadde for seg som var forkastelig. Men om målet til dr. Phil er å få de til å reflektere og endre væremåte og tankemønster, så syns jeg har går frem på helt feil måte. Håning vil bare få de til å miste respekten for det han sier.

Så dagens episode jeg og. Jeg liker ikke han som type jeg. Synes han er litt bezzerwizzer og er litt hånlig som du sier. :\

Back
Topp