Dr. Phil

Så moren var ikke hun som var gravid altså? Da henger jeg litt mere med[8D]  Trodde moren til jenta var hun som satt helt taus ved siden av han jeg.

fikk ikke sett i dag,men så det i går. han måtte jo tenke seg om når dr phil spurte om han hadde putta tonga i munnen på dattera. forbaska gris, håper de burer han inne, og samboeren må være rimelig tett som blir hos han og utsetter sitt kommende barn for det samme.
enig i at mora til ungen virket litt blåst, hadde aldri sendt ungen min til faren visst ho sa sånn før det var avklart. ungen skrek jo. stakkars barn.
[:(]
møkka mann bur han inn!

jeg så på det jeg også, blei helt sjokkskada jeg
jeg tror han har gjort det jeg, han satte seg så i forsvars posisjon.
er jo lett for han å si datteren og morra lyver, jenta er jo bare 3år. de sier jo mye rart også.
syntes de skal høre på barnet, og tro på hva bevisene sier.
etter et besøk hos faren hadde hun jo er rift i vagina på 3cm.
noe er galt her.
skyt han mannen, og tvangs steriliser han

Herregud, alle ser vell at han lyver?? Kroppsspråket hans er så tydelig at det er komisk!![:'(] Og når han trenger så lang tid på å svare om han hadde hatt tunga i munnen til dattra si?? Slik vet man!! Han satt bare: "tunge i munnen? tunge i munne...hmmm...må tenke .....tunge i munnen hennes, nei det har jeg ikke gjort" Ja, liksom!!

Dessuten ble han jo busta på løgndetektor testen, han svarte usant på ALLE spørsmåla!! Og han som gjennomførte testen påstod at han prøvde å jukse på testen....hallo, da har du ikke rent mel i posen!!

Dama som var 7 mnd på vei var den nye dama hans, de som satt på sofaen over de var mora til den lille jenta og tanta eller ei venninne, fikk ikke helt med hvem hun var!!

hun ved siden av i sofaen var bestemora.
hun holdt seg godt, men nå er jo dattera hennes 20da[:D]

Back
Topp