Dr. Phil

*Thias*

Elsker forumet
æsj.. nå begynner det igjen.. med han ekle mannen! [:'(] håper virkelig han får svi for det han har gjort!

sikkelig ekkelt fyr!!!![:@][:@][:@]

Han bør få ei skikkelige straff! vemmelige maen!![:'(][:'(][:@][:@]

fortell hvordan det går da... ser ikke tven her![8|]

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: *Thias*

æsj.. nå begynner det igjen.. med han ekle mannen! [:'(] håper virkelig han får svi for det han har gjort!

Her er noe jeg ikka har fått med meg.. Hva har han gjort?

missbrukt sin 3 år gamle datter!

hva er det hvem har gjort?? ¤skifter over til tv3 nå¤

ORIGINAL: PlasticApple©

ORIGINAL: *Thias*

Her er noe jeg ikka har fått med meg.. Hva har han gjort?

missbrukt sin 3 år gamle datter!

Dr phil??

neeei!!
han som er med i showet....

Men det jeg stusser på (har ikke sett de tidligere episodene), lar moren til jenta faren få være sammen med henne fortsatt?

har følgt med de dagene det har vært...for en j... drittsekk[:@][:@][:@]
de sa mailaddressen hans og tro meg jeg ha lyst å sende han en mail og fortelle han hvor forbanna motbydelige drittsekken han er[:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: wannabe

hiihihi! jeg synes dr phil er ekkel men trodde ikke han misbrukte barn, men det var vist en av klientene hans... hihi nå fikk jeg hakeslepp[:D]

en av klientene hans?[8|]

en av gjestene i programmet hans!!!!!!!

ORIGINAL: *Jippii*

Men det jeg stusser på (har ikke sett de tidligere episodene), lar moren til jenta faren få være sammen med henne fortsatt?

jepp mora lot jenta være hos faren, sjøl om jenta fortalte hva faren hadde gjort! Ikke faan om ungen min skulle fått gått til faren hadde jeg hørt noe sånn!!!!!

han får være med henne så lenge hans nåværende kone alltid er til stede.

jepp mora lot jenta være hos faren, sjøl om jenta fortalte hva faren hadde gjort! Ikke faan om ungen min skulle fått gått til faren hadde jeg hørt noe sånn!!!!!

Da er jo moren rimlig blåst også da[:@]

ORIGINAL: Tyren85

I know.. trodde ikke det kaltes klient liksom! heh..

ORIGINAL: wannabe

ORIGINAL: Tyren85

I know.. trodde ikke det kaltes klient liksom! heh..
samma det vel... det var i mangel på et bedre ord sånn i farten!!!!!!!!! 

hehe okei[;)]

Man ser at han er skyldig!!! Hører det på måten han prater på!!! Skulle f**N men ha kappa av han både fingre og p***en!!!!! [:@]

hva skal til for at han skal innrømme det...
håper moren nekter at han skal ha datteren, for guds skyld.

ORIGINAL: tippetue

sikkelig ekkelt fyr!!!![:@][:@][:@]

Signerer

Misforstå meg IKKE; forsvare ikke på noen som helst måte det han har gjort HVIS han har gjort det..
Men syns utrulig synd på de som blir falskt anklaga på sånne ting.

Har ikke gjort meg opp no mening ang han..føle ikke æ vet nok. Fikk med meg at mora nesten la ordan i dattera sin munn..ikke bra det heller når det kommer til en 3-åring..

Men uansett, jentas beste skal komme først - uansett kæm som har rett eller galt!

ORIGINAL: mathilda

For en j..la idiot. Enda han ble avslørt på løgndetktoren nekter han for det.[:@][:@][:@]

enig

Back
Topp