• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dr.Phil nå

Kranglefanten

Forumet er livet
Så fælt!

En unge på 4-5 år som veier 50kg!

Bryter opp låser for å få spise, og moren må gjemme maten i bilen for at det ikke skal bli spist opp[:o]

Uff, tenk hvor mange hemninger hun allerede har i livet sitt[:o][:o]

Trist[&o] Stakkars unge[&o]

Og nå kommer det om en 3 åring på 40 kg!

Snuppa mi på 2år og 3mnd veier liksom 15kg, og vi fikk beskjed om at det var litt i overkant liksom[8|]

det er helt sykt...!!!!

ORIGINAL: Kranglefanten

Så fælt!

En unge på 4-5 år som veier 50kg!

Bryter opp låser for å få spise, og moren må gjemme maten i bilen for at det ikke skal bli spist opp[:o]

Bare han ikke går løs på bilen da..[>:]

Snuppa mi på 2år og 3mnd veier liksom 15kg, og vi fikk beskjed om at det var litt i overkant liksom[8|]

Familien hennes er ikke spesielt liten den heller. Kanskje de burde ha tenkt på det _FØR_ hun kom ut av magen.

ORIGINAL: MammaenTilLinus

Familien hennes er ikke spesielt liten den heller. Kanskje de burde ha tenkt på det _FØR_ hun kom ut av magen.
Akkurat det tenkte jeg på og[8|][:-]

det er litt sykt. Småen er snart 3 år og veier 13 kg..[&:] 

ORIGINAL: Renatemai9

ORIGINAL: MammaenTilLinus

Der er jeg veldig enig med deg. Jeg er ikke liten selv, men det betyr ikke at jeg vil at ungen min skal bli feit. Nå som jeg er gravid har jeg kjempemotivasjon til å gå ned i vekt. Skal slanke meg sammen med legen min når jeg er ferdig. Skal egentlig ned 20 kg, og vet jeg vil klare det, for nå er jeg motivert! Har gått ned 7 kg i svangerskapet.Har ikke gått inn for å slanke meg mens jeg er gravid,men lever mye sunnere enn før, og vil virkelig fortsette når snuppa kommer.  
Så nei, man trenger ikke få store unger selv om man er stor selv. Synes det er en dårlig unnskyldning fra foreldre som er store. Her er de redd for at snuppa skal bli for liten, siden jeg ikke legger på meg. Jeg synes veldig synd på de ungene om de er så store pga. foreldrene(nå er jeg på jobb, så jeg har ikke fått settDr. Phil i dag). Slik skal det ikke bli hos oss. Her er det jeg som skal bli mindre[:D]

Jeg er litt stor selv, vi snakket om dette under svangerskapet. Vi har fokus på sunn mat her i huset. Og nei, stor mor betyr ikke stort barn. Gutten vår veide 2734 g når han kom ut på termin. La fort på seg i begynnelsen til han nådde normalvekten og fulgt den siden.

Back
Topp