Dr.Phil nå

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Babygutten til Alexandra ble født avhengig av narkotika [:(] At det går an [:(][:@]

Har fulgt med på den familien der lenge. Er det mulig å være så egoistisk. Er den 3. ungen hennes og hu greide ikke ta vare å de 2 første heller!![:'(][:'(][:@]

ORIGINAL: maltesers

Har fulgt med på den familien der lenge. Er det mulig å være så egoistisk. Er den 3. ungen hennes og hu greide ikke ta vare å de 2 første heller!![:'(][:'(][:@]

Fy søren så ego! Stakkars stakkars barn [:(]

Hvor mange ganger har hun vært på dr phil nå? Jeg er så lei av henne... Men godt hun får hjelp da, men det kunne hun vel fått uten at vi måtte bli plaget av å se henne på tv for hver gang?

Mhmm.. Og typen har misbrukt datteren hennes seksuelt, men hun er fortsatt sammen med han enda hun VET det.
Hun ønsker å bo med han OG ungene..

ÆSJ!!

ORIGINAL: Cinnamon*

Mhmm.. Og typen har misbrukt datteren hennes seksuelt, men hun er fortsatt sammen med han enda hun VET det.

ÆSJ!!

åå herregud.. hadde typen min gjort noe sånt hadde jeg banka dritten ut av han og kasta han ut.. haha ææsj ass.. skjønner ikke at hu gidder

ÆSJ!!

[:@][:'(][:(]

ORIGINAL: Sjakkruta

ÆSJ!!

De sa hvertfall så.. Han Tony som tok på henne..

For et tragisk menneske![:@]

Blir sint av å se det, men greier ikke helt å skru vekk heller[&:]
Er noe falskt over hele jenta[:'(]

Kjenner eg blir provosert over den dama/jenta der !!
Ja hon sliter og har problemer,men blir i vertfall framstilt som en umoden drittunge som setter kunn seg sjølv først... 3 unger,og alikavel så prøver hon ikkje å ta seg sjølv i nakken og faktisk ta litt ansvar..... Skifter til en annen kanal, sett nok av den dama....

ORIGINAL: maltesers

Fy søren så ego! Stakkars stakkars barn [:(]

at dr.phil gidder mer..?? hvor mange ganger har ikke hun vert der??? og ikke blir hun bedre heller..får håpe hun snart tar til ved og tar seg av barna!!!!!!!!!!!!!!

Jag har skiftet kanal, orker ikke se mer på det hendelset  [:@]

ÆSJ!!

[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

ORIGINAL: Gedine87

at dr.phil gidder mer..?? hvor mange ganger har ikke hun vert der??? og ikke blir hun bedre heller..får håpe hun snart tar til ved og tar seg av barna!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tror alle episodene om henne egentlig er en sånn kjempelang Dr Phil special, men så har det blitt delt opp og sendt som episoder her..! :)

ÆSJ!!

Han har ikke misbrukt henne seksuelt, han har tatt hardt i henne så hun fikk blåmerker av en hånd i nakken[&o]

Vet noen hva den episoden heter??[:)]

ORIGINAL: *MissLed*

ÆSJ!!

Han har ikke misbrukt henne seksuelt, han har tatt hardt i henne så hun fikk blåmerker av en hånd i nakken[&o]

Nei..

"He touched your daugheter inappropriatly.. And you know!!"
"He touched your little girl in ways grown ups should not touch little girls"

Han har tatt på henne..

Det stod om denne saken i en avis også, der kom det tydeligere frem at det var sexuelt misbruk. Men noen supergooglere må nesten finne det, for jeg vet ikke helt hvordan..

ORIGINAL: *MissLed*

ÆSJ!!

Nei..

"He touched your daugheter inappropriatly.. And you know!!"
"He touched your little girl in ways grown ups should not touch little girls"

Han har tatt på henne..

Det stod om denne saken i en avis også, der kom det tydeligere frem at det var sexuelt misbruk. Men noen supergooglere må nesten finne det, for jeg vet ikke helt hvordan..

Viss han har seksuelt misbrukt henne har de aldri nevnt det på dr.phil[8|]
Det du siterer nå er det moren sier til Alexandra etter at Tony ikke bestod løgndetektortesten ang. blåmerkene funnet på leilha....

Back
Topp