Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ikke ul i Bergen kun doppler. Tror jeg ville gått til en gynekolog som kan sakene![]()
I Bergen ?Aaaa stod de hadde UL på nettsiden deiras. Hvem ville du anbefalt da?
JaI Bergen ?
Uten tvil dr. Mortensen hos sentrumslegene
han er helt fantastisk. Vi fikk problemer med å få nr. 3 og han har hjulpet oss med helt enkle triks som jeg aldri hadde fått av det offentlige. Han hører på deg, forklarer og hjelper. Han har et kjempe bra ultralyd og jeg betalte 1200kr som er verdt hver krone
så bra at han så fosteret i uke 5+4. Mener han er overlege på kk og jobber på ettermiddagstid på sin privatpraksisUten tvil dr. Mortensen hos sentrumslegenehan er helt fantastisk. Vi fikk problemer med å få nr. 3 og han har hjulpet oss med helt enkle triks som jeg aldri hadde fått av det offentlige. Han hører på deg, forklarer og hjelper. Han har et kjempe bra ultralyd og jeg betalte 1200kr som er verdt hver krone
så bra at han så fosteret i uke 5+4. Mener han er overlege på kk og jobber på ettermiddagstid på sin privatpraksis

Jeg fikk time dagen etter jeg bestilte. Men om du ser på nettsiden hans så ser du hvilke dager han ikke er tilstedeja! Kjenne godt til han faktisk! Hjalp oss med nr 2. Bare litt vanskelig å få time har opplevd. Men skal prøve![]()