Dr Brown

tamlin77

Glad i forumet
Har en snuppe som i det siste har hatt veldig mye magesmerter som jeg regner med kommer av luft. Glupsk jente som ofte kan sluke maten og da blir det mye luft. Bruker nå Medela flasker som passer til pumpa, men tenkte jeg skulle prøve Dr Brown sine flasker. Noen som har brukt noe annet og byttet over til Dr Brown sine og merket forskjell? De er jo veldig dyre, så vil gjerne høre erfaringer før jeg investerer stort her.

Vi merker forskjell.Har byttet fra avent til dr brown.Vi prøver alt her i huset.Har gått til innkjøp av minifom også:)

Her byttet eg på fredag til dr brown og merker STOR forskjell [:D]

Gikk fra avent til dr browns å det er super stor forskjell [:D] Han har nesten ikke luft smerter i det hele tatt etter at vi byttet til Dr Browns. Syns Avent var noen skikkelig dritt flasker [8D]

NUK har også noen anti-kolikk flasker... jeg synes de er bedre, de brukte dem på riksen også. fåes kjøpt på barnas hus. det er mer styr med rengjøring av DR.BROWN mtp det røret oppi synes jeg.

Bruker nå bare Dr. Brown flasker og er kjempe fornøyd. mye mindre luft han svelger nå :)

Tusen takk for tilbakemeldinger.
Så på nuk, men så ut som de hadde annerledes smokker, og snuppa er desverre kresen på disse. På Dr Brown er de likere de som hun har, så blir vel storinnkjøp imorgen[:)]

Har bare brukt dr. Brown når jeg pumper i tillegg til amming! Her har hun så og si aldri
vondt i magen!

Tusen takk til alle tilbakemeldinger[:D] Gikk til storinnkjøp av flasker, og har nå brukt de i et døgn. Merker STOR forskjell. Ikke spruter det ut på siden når hun spiser lenger heller, og lite gråting under mat. Nå har vesla for første gang på flere dager sovet 3 timer og sover enda[:)] Men mor får jo ikke sove, for jeg venter jo bare på at hun sikkert våkner snart[:-]

Back
Topp