Drømte jeg kunne glemme...

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
å bli gravid :(
var hos lege og hadde masse cyster og eggeledere var tette og alt mulig :banghead: håper det bare var en rar drøm :angelic:
Flere som drømmer rare drømme av og til, noe hold i dem?
 
å bli gravid :(
var hos lege og hadde masse cyster og eggeledere var tette og alt mulig :banghead: håper det bare var en rar drøm :angelic:
Flere som drømmer rare drømme av og til, noe hold i dem?
Disse drømmene viser deg hva du er bekymret for for tiden. Når du bevisst eller ubevisst tenker mye på noe, vil det gjerne vise seg i drømmene dine. Ta det som et tegn på at du burde slappe mer av rundt tematikken/løse utfordringene. Kanskje det er på tide med en sjekk hos gynekologen? Da vil du kanskje få roet deg ned igjen.

Når jeg drømmer om f.eks. rotete hus, vet jeg at jeg ikke må utsette ryddingen noe mer. Da er det på tide å ta noen grep.
 
Disse drømmene viser deg hva du er bekymret for for tiden. Når du bevisst eller ubevisst tenker mye på noe, vil det gjerne vise seg i drømmene dine. Ta det som et tegn på at du burde slappe mer av rundt tematikken/løse utfordringene. Kanskje det er på tide med en sjekk hos gynekologen? Da vil du kanskje få roet deg ned igjen.

Når jeg drømmer om f.eks. rotete hus, vet jeg at jeg ikke må utsette ryddingen noe mer. Da er det på tide å ta noen grep.

Jeg var hos gyn i mars og alt så bra ut, var der hovedsakelig for celleprøve men tok en tilstandssjekk i tillegg :)

Ja, tror forum har skylden ;)
Vi tar en sjekk i høst tenker jeg om det ikke har klaffet
 
Jeg var hos gyn i mars og alt så bra ut, var der hovedsakelig for celleprøve men tok en tilstandssjekk i tillegg :)

Ja, tror forum har skylden ;)
Vi tar en sjekk i høst tenker jeg om det ikke har klaffet

Jeg var hos gyn i begynnelsen av mars fordi jeg tenkte noe var galt og hindret meg i å bli gravid. Alt så bra ut. Mista èn gang etter det og så bestemte vi oss for at det var dårlig timing for å få en baby akkurat nå, meeen så ble jeg gravid da! Akkurat da vi bestemte oss for å slutte:rolleyes:
 
å bli gravid :(
var hos lege og hadde masse cyster og eggeledere var tette og alt mulig :banghead: håper det bare var en rar drøm :angelic:
Flere som drømmer rare drømme av og til, noe hold i dem?
Jeg drømte for mange år siden, før vi begynte å prøve, at første barnet vårt ville bli en jente og at ho kom på vintern. Høylydt var ho i drømmen.
Første kom stille til verden januar 2017, ei lita jente med termin i juni.

Har også hatt noen drømmer om at vi ikke får barn, at vi heller velger å adoptere/bli fosterhjem.
Holder fast på håpet litt til kjenner jeg :Heartred
 
Back
Topp