Drømte i natt

Pia81

Elsker forumet
God morgen alle sammen!
I natt drømte jeg at jeg fikk en gutt.. Hele familien var der under fødselen og jeg var 120%sikker på at det var jente, så kommer legene med den lille. Og så var det jammen en GUTT!!!

Er det mulig...? Stemmer ikke magefølelsen min tro?
Har hørt at drømmer ofte stemmer, og dette er min første drøm om kjønn... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så spent..

Skal på ul i morgen klokka ett... Krysser fingrene for at jeg får vite noe da.... Noen som vil krysse fingrer sammen med meg?
REiser bort i kveld og blir borte til lørdag så jeg får ikke til å komme hit å søke litt ly og støtte heller...

Trur dere jeg sov i natt da??? NIX, bare en times tid nok til å drømme denne drømmen..

Hohoho jammen bra at dette er så spennende!!!

Gleder meg så UTROLIG mye til ultralyd nå!!!!

Hvordan har deres natt vært da? noe spennende drømmer kanskje?[:)]

Tusen takk for "kryssingen" Anita!!
Disse drømmene under svangerskapet er jo helt grusomme!!! Tror ikke du må tenke så mye på at drømmene betyr noe... For jeg har drømt så forferdelig mye. Både at kjæresten min dør i en bilulykke og masse slikt. Og de har vært så VIRKELIGE!!! GRUSOMT.. Våknet og skrek på senge og måtte ringe ham for å høre at han var i live...[:(]

Det håper jeg ikke betyr noe i allefall.. Annet enn at jeg er redd for å miste ham da.. kanskje...

Det er født mange friske barn med røykende mødre kjære du! Bare tenk på foreldregenerasjonen vår.. Mange av dem visste ikke at det var skadelig å røyke...

Det er ikke verdens undergang selv om du ikke klarer å slutte å røyke, det er bare en fordel![:)]

Så prøv å ikke bekymre deg, bekymring er verre for den lille i magen det[:-]

så spennenden å se om det stemmer![:D]lykke til i morgen![:)]

Ja ikke sant det er spennende... Men det er jo ikke sikkert vi får vite det..
Men håper det!!![:)][:)][:)][:)]

Takk for det. [:D]

Så deili å få jobbe litt da... Nå har jeg glemt hva du jobbet med jeg da -SUPERSENIL-[8|]
Jeg jobber fra halv tre til ti og har kun kveldsvakter i en 53% stilling.. Får heller ikke møtt kjæresten min nå særlig på disse dagene...[:'(]
Heldigvis er det ikke mer enn 53 %, jobbet hundreogti prosent tidligere... Fordi jeg er oppringningsvikar en annen plass i tillegg.. Men jeg har bare måttet kutte ut det nå.. Blir litt for slitsomt desverre (for pengene sin del)

3 til 12 var lenge da!!! Det hørtes litt tussig ut... Ikke rart du bekymrer deg for ryggen.. Men jeg håper det går bra, for skjønner at det er deilig å komme seg litt i jobb, så lenge man kan[:)]

Bildet var bare en test.. I denne str er det fortsatt over 10kb, så jeg får ikke lagt det som avitar... Skulle bare se om jeg fikk lagt den inn her i profilen.. Men men. får vel bare ha et gammelt magebilde da.. kan nesten ikke forminske det mer, da vises det jo ikke...[:D]

Krysser fingrer og tær for deg!! Det blir spennende og en utrolig opplevelse.. [:D]
Selv drømte jeg masse fælt de første tre månedene, men nå husker jeg ikke drømmene så godt lengre. Er vel kanskje fordi jeg har bekymra meg mye mindre etter ultralyden. [8D]
Jordmora jeg fikk under Ul, var så utrolig behagelig og bekymringsløs. Håper jeg får den samme til oppfølging hver gang jeg er på sykehuset fremover...[8|]

tor det har alt å si jeg altså...!!!

Så bra at hun var rolig og bekymringsløs da Irene.. det er vel det beste ja...

Hører det er mange forskjellige opplevelser av UL, noen synes de har det for travelt, andre synes de vet for lite.. Mens heldigvis [:)] er det noen som er veldig fornøyde også!! [:D]

Håper jeg bekymrer meg litt mindre etter UL også... ikke at jeg føler at jeg bekymrer meg så mye.. men alle drømmene mine tyder kanskje på at jeg bekymrer meg litt allikavel[:'(]

Mat er viktig vettu!!! [:D]

Det stemmer vettu, jeg husker det nå som jeg leser det.. Sist gang vi spurte om jobber, så leste jeg alle på engang, ergo glemte jeg de fleste... hoho.. jeg er og blir et surrehue[:D][:D]

Arti at man kan ta med blader hjem da!!! kjøpte meg bladet gravid i går jeg.. har kommet litt uti nå, og er ikke SÅÅÅ fornøyd, men det er kanskje fordi hittil har jeg lest om ting jeg også har lest om på nettet og diskutert her inne....

Jeg må sjekke om det er jpg... det er jeg ikke sikker på.. er heller ikke så flink med pc som jeg skulle ønske.. i allfall ikke med internett og slikt...

JEG HAR FRI I DAG HURRA[:)] men skal vaske rundt huset da... må vel begynne med det snart no, hvis jeg skal rekke trening også...

Du får i allefall ha lykke te på jobben, og håper de er ekstra snille med deg i dag[:)]

Heldig du er som har tilgang på så mange forskjellige blader. Jeg abbonnerer selv på Gravid.. Tenkte det var like greitt å ta et halvårs abbonement. Fikk mitt første nå i januar. [;)]

Kanskje jeg abbonnerer på Foreldre og Barn etter Gravid.. men må sjekke det ut først ja [;)]

Kjempefint! Tusen mange takk [:D]
Når jeg er hjemme på sofan på kveldene er det blader jeg helst liker å slappe av med.. Abb på en del blader til stadighet, og siden det er terapi å lese og fundere for meg så bruker jeg litt penger på det. Nå er det Kryssordbladet, Illustrert Vitenskap, Cosmpolitan og Gravid det går på[;)]

Veldig bra blad.. har alle de norske utgavene. Men ikke så lenge siden de kom da [;)]

Back
Topp