Drømte i natt

Rappo

Forumet er livet
at jeg var gravid med trillinger!!!!! Takk og lov at jeg har vært på UL og sett at det bare er en. Får angst av mindre[8D] Er nok veldig negativt innstilt til spedbarnstid og alt det innebærer, vil ikke ha det ganger tre takk[8D]

off, Jeg drømmer ofte at eksen min er pappaen til den lille i magen... og prøver liksom å forklare sambo alt sammen, og at han sikkert blir like glad i denne ungen som i jenta vår, osv...

Skikkelig ekkle drømmer fortiden ja... Med masse fantasi[:D]

Skjønner godt hva du mener jeg Rappo! [:D] De sier at to er dobbel glede, men det holder i grunn med enkel glede for meg altså. Er ikke så kravstor. [8D]

ORIGINAL: bumpien

Skjønner godt hva du mener jeg Rappo! [:D] De sier at to er dobbel glede, men det holder i grunn med enkel glede for meg altså. Er ikke så kravstor. [8D]

signerer[:)]

drømmer mye rart jeg og. Drømt 2 netter om hun jordmora, at hun er helt sprø og skal nekte meg hvem jeg skal ha med meg på føden. HUN skal nemmelig være med og ingen andre :P og er som en klegg...

Ellers drømmer jeg mye annet rart, men husker ikke halvparten når jeg våkner da, så er like greit[:)]

jeg drømte att jeg fikk en jente i natt....bråvåknet, og ble nesten litt skremt

He, he. Så kule drømmer[:D]

Back
Topp