Drømt noe spennende/morsomt/rart i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
«I første svangerskap drømte jeg at jeg våknet av at vannet gikk, så jeg forta meg på badet. Plutselig satt jeg med ungen i hendene, ferdig vaska og stelt, så jeg la fra meg ungen og gikk for å skifte på senga og vaske bort fostervannet fra golvet. Siden jeg var så godt i gang med vaskinga tok jeg resten av leiligheta med det samme, og etterpå ordnet jeg meg frokost. Ungen hadde vokst litt på den tida, og krabbet etter meg mens jeg ordnet frokost, men da jeg var ferdig med frokosten var den nyfødt igjen...

Begynte etter hvert å tenke på å ringe sykehuset og kjæresten for å informere om at fødselen var overstått, og at vi koste oss hjemme. Full panikk i andre enden ved begge telefonsamtalene, men jeg ikke skjønte hva de stressa for...»

Mange drømmer mange rare drømmer i svangerskapet, og her kan du lese om noen av de.

Har du drømt noe rart?

Drømte for ikke lenge siden at jeg fødte og ut kom et dukkehode! Tenkte at det kunne ikke være alt så presset litt til og da kom et lite guttefoster på ca 5-10 cm! Ble superstressa og lei meg fordi ingen av de to faktisk levde så begynte da å leite etter kroppen til dukken, fant den og skrudde den på! Så tok jeg dukken til brystet og ammet og da var dukken laget sånn at den automatisk drakk når den fikk pupp! Så tenkte jeg at nå må jeg jo presentere hunden for babyen og da var den plutselig blitt en valp!

Sære drømmer:p

Drømmer mye sykt.., men ofte at jeg faktisk røyker! Så får jeg sykt dårlig samvittighet i drømmen fordi jeg er gravid... I sist røykedrøm var det i tillegg marihuana! Gjett om jeg var glad når jeg våkna og innså at det bare var tull :p

Hva er det jeg IKKE har drømt ;p i natt var det først zombier som jagde meg, og senere isbjørner som gjemte seg i snøen :p

Drømmer mye sykt.., men ofte at jeg faktisk røyker! Så får jeg sykt dårlig samvittighet i drømmen fordi jeg er gravid... I sist røykedrøm var det i tillegg marihuana! Gjett om jeg var glad når jeg våkna og innså at det bare var tull :p

Hahaha ler :p!!! Disse drømmene kan være så ekte til tider også, helt skummelt når man våkner :p

Drømte i natt at jeg fikk lille babyen min i henda...
Av en eller annen grunn var jeg på et tak midt på svarte natta sammen med Tinano91:confused:
Vi utførte keisersnitt på oss selv, stående, og hadde plutselig hver vår perfekte baby i henda. Fortsatt tilknyttet oss med navlestrengen. Plutselig visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre med morkaka som lå igjen i magen min, og skulle gjerne hatt en jordmor der:o haha
Fikk til slutt klippet navlestrengen og morkaka fikk bli igjen i magen min og jeg trengte ikke sy eller noe:confused:

Skjønner ikke hvor disse drømmene kommer fra:o hahaha

Hvis jeg ser en film / tv serie på kvelden så er mine drømmer relatert til det jeg så :P i natt så drømte jeg at jeg var med i ett bil race (fast and the furious) og midt under bilrace gikk vannet :P
Våkna opp svett og helt i sjokk :P hahah

Hvis jeg ser en film / tv serie på kvelden så er mine drømmer relatert til det jeg så :P i natt så drømte jeg at jeg var med i ett bil race (fast and the furious) og midt under bilrace gikk vannet :P
Våkna opp svett og helt i sjokk :P hahah

Ja den healinga fra drømmen min og tror jeg kan ha noe med at jeg har sett mye på Heroes i det siste:p hehe

Ja den healinga fra drømmen min og tror jeg kan ha noe med at jeg har sett mye på Heroes i det siste:p hehe

Hahaha :P har sett mye på pretty little liars også i det siste, tror noen ved navn - A sender meg sms.
Det er en fryd å sjekke telefonen midt på natta og se at det er tomt i inboksen :P

Back
Topp