Drømmeyrket. Hva er det?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Og hadde du valgt å bli dette i dag om mulighet? (Om du hadde hatt mulighet)

For meg er det jordmor.. Men har ikke mulighet :(

HR-sjef når ungene er større og klarer seg selv hjemme alene

Den skikkelige drømmejobben har alltid vært krimtekniker i Los Angeles. (sida før CSI kom og) ;)

Men realistisk sett, er drømmejobben rekneskapsfører. Eller bare jobbe på kontor med masse arkivering o.l :)

Barnepsykolog, spesielt rettet mot traumer. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg begynt på det nå, men med små barn er det ikke så lett.

Helsesøster eller lærer:-). Er sykepleier så er bare å søke meg inn på studie; har arbeidserfaringen som kreves for å komme inn på helsesøsterstudie. Kan også ta pedagogikken og bli lærer på helse/sosial

Sykepleier!
Nå er det umulig for meg, men håper jeg kan begynne på det innen 10 år ;)

Jordmor!

Er sykepleier, men pga helsa må jeg forbli sykepleier (dessverre). Men det er fint det også! ❤️

Drømmen er vel å jobbe med ungdom som har det tøft, så vurderer helsesøster eller pedagogikk i tillegg til utdannelsen min som psykiatrisk sjukepleier. Men dette skjer ikkje før om nokre år.
No er kortidsdrømmen ein dagtidjobb, drittlei turnus:(

Jordmor er drømmen. Jeg har sykepleierutdannelsen, så hvis jeg vil kan jeg kjøre på. Dessverre fungerer ikke turnusarbeid med hverdagen vår, jobber derfor som lærer nå. Kanskje en gang.......

Interiørarkitekt. Var på den veien, men fikk verdens verste lærer som mobba veldig. Jeg slutta dermed av hele det og gikk for noe annet. Angrer litt at jeg ikke bare holdt ut den dag i dag. Men jeg er mye mer sterk nå enn jeg var for 15 år siden gitt.

Får se hvor jeg ender. Er ikke i drømmejobb nå, men har ett håp med tiden å komme innenfor noe jeg brenner for :)

Noe med hest! Hadde vært superhappy med å være hestepasser til en kjent sprangrytter for eksempel. Eller jobbet på en stall ❤️

Jaaaa :-D
Enn å få være hestepasseren til Scott Brash da, det hadde jammen meg vært noe :-D

Back
Topp