Drømmeyrke som barn?

Jeg ville bli veterinær tror jeg..
Ville vel egentlig mye rart, astronaut skulle jeg også bli! Nå sitter jeg i kassa på Kiwi og driver og utdanner meg som mekaniker av alle ting Hehe ting forandrer Seg ja :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville bli "sånn som passa på ungar" eller "sånn som passa på sjuke folk", og er no psykiatrisk sjukepleiar. Det siste stemte jo bra, og eg har jo to ungar å passa på utenom jobb;) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville bli blomsterdekoratør.. Og det ble jeg... Men hadde jeg visst det jeg vet nå, så hadde jeg utdannet meg annerledes...

Jobbet i butikk for det meste etter det..

Prøver å finne på noe nytt å evt utdanne meg til, men vet ikke hva..
Vurderer apotekteknikker, men har hørt at det er vanskelig å få jobb innenfor det.

Jeg ville bli astronaut eller forfatter. :) Syntes verdensrommet var det mest spennende og fantastiske som fantes. Også var jeg ganske god til å skrive, så jeg tenkte kanskje jeg kunne ha en framtid der. Ble såklart ingenting av noen av delene. Har ingen utdannelse etter videregående og aner ikke hva jeg vil bli lenger.

Jeg ville bli jagerflypilot. Endte opp i barnehage i stedet. :)

Drømte om å bli sykepleier, har vert utdanna sykepleier i 11 år nå..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ville bli advokat. Ble barnevernpedagog

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vill bli arkeolog og grave opp dinosaurer :D eller forfatter! Arkeolog blir jeg ikke, men om jeg en gang får tid(sånn ca i pensjonsalder) skal jeg prøve å skrive en bok ;) jeg er straks ferdig utdanna i sosiologi, aner ikke hva det brukes til, men kan jobbe innenfor personalledelse :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Back
Topp