Drømmevognen <3

Jeg må ha en ekstremt lett vogn som jeg kan få ut og inn av bil grunnet ryggbrudd. Jeg har en emmaljungan city cross fra før som kan brukes til trilling, men ut og inn av bil blir den for tung. Tips til vogn eller gode løsninger tas imot med takk:)

Last edited:
Jeg må ha en ekstremt lett vogn som jeg kan få ut og inn av bil grunnet ryggbrudd. Jeg har en emmaljungan city cross fra før som kan brukes til trilling, men ut og inn av bil blir den for tung. Tips til vogn eller gode løsninger tas imot med takk:)
Babyjogger city mini GT er super enkel, klappes sammen med en hånd og veier utrolig lite. Blir også kjempe liten når den er lagt sammen. Man kan også kjøpe baby bag til den :) jeg ELSKER min :)

Jeg har Bugaboo Donkey søskenvogn. Elsker den!

Jeg ønsker meg sånn!! Så håper det dukker opp en til en god pris innen vi vet om vi trenger søskenvogn :P noe jeg mener vi gjør uansett da, men mannen er ikke helt sikker..

Har en Emmaljunga mondial duo i hvit leatherette 2011 modell. Det var den eneste vogna vi hadde til vesla i over 3 år - Så den er MEGET godt brukt. Spesielt sportsdelen og understellet bærer preg av både barnehage og lange turer.

Ønsker meg en ny Emmaljunga, men vi har såpass dårlig råd siden jeg er student, at vi må eventuelt ønske oss den av svigers og se hva som skjer.

Å, jeg gleder meg sååå mye til å skaffe vogn. Aner ikke hvilken jeg vil ha. Men venter nok til etter uke 18, også drar vel samboeren og jeg til en butikk og ser på litt ulike modeller. Han er veldig høy og jeg er ganske lav, så vi må finne en som passer begge deler. Men blir nok å kjøpe brukt vogn, som ikke er altfor slitt.
Synes jo absolutt bugaboo buffalo er utrolig fin, men synes sportsdelen ser litt liten ut og ikke så komfortabel for barnet? Noen som har erfaring med denne?
Ellers er jo både TFK, mountain buggy og baby jogger veldig fine. Synes det ser ut som at Emmaljunga har litt for korte håndtak for veldig høye menn? Haha, det er virkelig ikke lett å finne fram blant alle vognene. Har heldigvis god tid :-)
Har Donkey, og husker jeg tenkte det samme. Men den er utarbeidet av fysioterapeuter og min lille på 2 år elsker den, og har nok av plass. Hun sover forresten ekstremt godt i den :) Hun på 10 mnd trives og sover også godt :)

Jeg sikkler etter en bugaboo donkey, men noen som har erfaringer med den? Og evt hvor lenge sittedelen kan brukes?
Har en som er to når mini kommer til verden, og for å spare penger har vi ikke tenkt å ha han i bhg når jeg er i permisjon, og da er søskenvogn ett mist på lengre turer. Liker så godt at sittedelene er vendbare :D
Jeg og ungene elsker den :) Supert at den er vendbar da jeg liker å ha dem mot meg når de skal sove, samt at de er mer tålmodige når de er våkne og ser fremover (når de er eldre). Vår toåring har iallefall plass fremdeles :)

Var å så etter ny bilstol til minste i dag, fikk sett på den nyeste emmaljunga nxt90. Jeg er forelsket

Prøver å skrive det en gang til. Var på babyutstyrrbutikk i går for å se etter bilstol til tredjemann. Passerte emmaljungas nye nxt90, og jeg er dønn forelsket. Må bruker de neste månedene på å få han over på tanken om å selge duo vogna altså :Heartbigred

Jeg og ungene elsker den :) Supert at den er vendbar da jeg liker å ha dem mot meg når de skal sove, samt at de er mer tålmodige når de er våkne og ser fremover (når de er eldre). Vår toåring har iallefall plass fremdeles :)
Så godt å høre at dere er så fornøyd med den. Det er akkurat det med vendbare sittedeler som jeg selv liker så godt på denne vognen. Skal nok ikke se bort ifra at der blir en donkey på oss også ;)

Back
Topp