Drømmevognen <3

Guttemammax2

Glad i forumet
Eg har funnet ut hvilken vogn eg vil ha, og kjenner eg klør i fingrene etter å komme langt nok til å kunne kjøpe inn det av utstyr som mangler. Sist kjøpte eg i uke 7 etter å ha sett ett bankende hjerte. Brukt fra en bekjent, men likevel tidlig.

Denne gangen blir det emmaljunga super viking. Den er liten sammenlagt, og ser både fin og god ut. Har smal bil, så barnevogn er en utfordring :p

Noen andre som har begynt å kikke på utstyr?

Jeg har kjempe lyst på stokke crusi :D har helt falt for den. Fælt å tenke på slike ting så tidlig føler jeg xD men klarer ikke du meg ;) hehe.
Håper jeg får oppleve å handle inn denne gangen :D

Jeg har også sett litt på emmaljunga viking og syns den virker veldig aktuell! Liker også godt mondial duo deluxe! Har egentlig vogn fra første barnet mitt, og sa egentlig jeg bare skulle bruke den hvis jeg fikk fler men blir så frista til og kjøpe ny at vi får se:):):)

Jeg har kjempe lyst på stokke crusi :D har helt falt for den. Fælt å tenke på slike ting så tidlig føler jeg xD men klarer ikke du meg ;) hehe.
Håper jeg får oppleve å handle inn denne gangen :D

Den så jo kjempefin og praktisk ut :) hadde det ikke vært for mye grus rundt huset så hadde eg gjerne vurdert den og :) hørt utrolig mye bra om Stokke.

Eg tror det er en viktig del av prosessen å kunne drømme litt fremover i tid ;)

Jeg har også sett litt på emmaljunga viking og syns den virker veldig aktuell! Liker også godt mondial duo deluxe! Har egentlig vogn fra første barnet mitt, og sa egentlig jeg bare skulle bruke den hvis jeg fikk fler men blir så frista til og kjøpe ny at vi får se:):):)

Syns de klassiske emmaljungaene er så gode :) god demping, god og romslig bag og sportslig, og ikke minst fin å se på ;)

Forstår godt at du vil fornye. Med min første byttet eg triller en del ;) hva du har dra før da?

Syns de klassiske emmaljungaene er så gode :) god demping, god og romslig bag og sportslig, og ikke minst fin å se på ;)

Forstår godt at du vil fornye. Med min første byttet eg triller en del ;) hva du har dra før da?
Fra før har jeg en emmaljunga mondial med classic crome understell! Fornøyd med den men har likevel lyst på ny! Hehe

Vi har jo en Brio vogn etter frøkna stående i helt topp stand... Men syns baby bagen er litt liten til vinterbaby når man skal ha vognposer og lammeskinn og diverse i så har bestemt meg for å kjøpe brukt "ny" vogn. Blir nok Emmaljunga vogn da jeg er så glad i den store fine bagen. Sportsvogn har vi baby jogger og den sverger jeg til, så leker litt med tanken om evt kjøpe baby bagen til den istede. Det eneste som er sikkert er at Brio vogna selges snart må bare overtale mannen her om det :P

Vi har jo en Brio vogn etter frøkna stående i helt topp stand... Men syns baby bagen er litt liten til vinterbaby når man skal ha vognposer og lammeskinn og diverse i så har bestemt meg for å kjøpe brukt "ny" vogn. Blir nok Emmaljunga vogn da jeg er så glad i den store fine bagen. Sportsvogn har vi baby jogger og den sverger jeg til, så leker litt med tanken om evt kjøpe baby bagen til den istede. Det eneste som er sikkert er at Brio vogna selges snart må bare overtale mannen her om det :p

Nå må eg spørre. Min var på våren sist, så vinter er litt nytt for meg.
Hva må oppi bagen?

Men min hadde jeg lammefell i bunnen, ullteppe oppå, og dyne, for så trekket til bagen.

Jeg har Bugaboo Donkey søskenvogn. Elsker den!

Å, jeg gleder meg sååå mye til å skaffe vogn. Aner ikke hvilken jeg vil ha. Men venter nok til etter uke 18, også drar vel samboeren og jeg til en butikk og ser på litt ulike modeller. Han er veldig høy og jeg er ganske lav, så vi må finne en som passer begge deler. Men blir nok å kjøpe brukt vogn, som ikke er altfor slitt.
Synes jo absolutt bugaboo buffalo er utrolig fin, men synes sportsdelen ser litt liten ut og ikke så komfortabel for barnet? Noen som har erfaring med denne?
Ellers er jo både TFK, mountain buggy og baby jogger veldig fine. Synes det ser ut som at Emmaljunga har litt for korte håndtak for veldig høye menn? Haha, det er virkelig ikke lett å finne fram blant alle vognene. Har heldigvis god tid :-)

Nå må eg spørre. Min var på våren sist, så vinter er litt nytt for meg.
Hva må oppi bagen?

Men min hadde jeg lammefell i bunnen, ullteppe oppå, og dyne, for så trekket til bagen.
Hehe jeg var ganske mye ute med førstemann og hun er født i oktober. Er vel ikke sååå mye man må ha oppi, men jeg syns det er greit med lammeskinn og en god vognpose (selv elsker jeg voksi urban). Voksi posen tar mye plass og jeg merket at det gikk ikke lange tiden før jeg måtte kutte ut babybagen siden det ble for trangt :)

Her i huset var det bestemt allerede før positiv test at det blir Emmaljunga mondial deluxe :D blir å kjøpe i nøytral farge så den kan brukes på flere småtroll :)

Vi har Emmaljunga edge duo til mini på 7 mnd., så kommer nok til å bruke den til nr. 2 også. Usikker på om vi skal kjøpe søskenvogn, eller om vi bare hiver nr. 1 i sjal. Bruker ofte sjal fremfor vogn uansett, så lenge det ikke er glatt ute.

Er stort sett mannen som triller her i huset (jeg har begrenset gangevne og er delvis avhengig av rullestol i perioder), så vogn er ikke mitt domene egentlig. ;-)

Kjøpte ny emmaljunga city cross i 2013 og elsker den :) gleder meg til pakke fram babybaggen igjen :D
Skulle jeg byttet ut noe ville jeg kjøpt nytt understell med svinghjul - da vi har endret litt bruk fra landet/grusvei til by/asfalt :)

Regner med at det blir TFK joggster twist etter førstemann. Bare kjøpe bag for har kun brukt sportsdelen

Jeg sikkler etter en bugaboo donkey, men noen som har erfaringer med den? Og evt hvor lenge sittedelen kan brukes?
Har en som er to når mini kommer til verden, og for å spare penger har vi ikke tenkt å ha han i bhg når jeg er i permisjon, og da er søskenvogn ett mist på lengre turer. Liker så godt at sittedelene er vendbare :D

Vi har emmaljunga edge duo fra 2010. Den er meget pent brukt, og jeg elsker den, men med mange barn i bil må vi ha noe som er mindre. Jeg sikler etter emmaljunga super viking, og håper mannen går med på å bytte ;)

Har ei veldig god Emmaljunga vogn, som jeg også kommer til å bruke til denne lille skatten :Heartred
Kunne i tillegg tenke meg en joggevogn/sykkelvogn eller noe i den duren. Ikke helt sikker på hva enda men.. Har godt til å tenke :)

Hadde Mountain Buggy sist, og var ikke så veldig fornøyd. Kjøpte City Cross etterhvert, men uten bag. Tenker jeg supplerer med bag nå. Var veldig fornøyd med City Cross sist :)

Back
Topp