~Ingeborg~
Gift med forumet
Jeg drømmer av og til at jeg mister en tann, samme tannen hver gang.. hva betyr det??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skyberta
Tja.... på tide å gå til tannlegen??[:)][:D][;)]
ORIGINAL: ~Ingeborg~
fant..
Tenner: Å miste tenner betyr at du er redd for å miste fasaden slik at andre skal se hvem du egentlig er.
fant..
Tenner: Å miste tenner betyr at du er redd for å miste fasaden slik at andre skal se hvem du egentlig er.
Åå så pass ja, skjønner at min tydning ble litt i kjedeligste laget[:)]
Vet ikke helt om jeg tror så mye på slikt jeg.... men det kan vel kanskje være noen undertrykte følelser som får utløp i drømmene?
Jeg drømmer aldri noe som jeg husker, hva betyr det da?
ORIGINAL: lykkelita*
Når du nå bringer dette med drømming opp, så må jeg bare fortelle om den syke drømmen jeg hadde i natt! Drømte at jeg sto inne på et kjøkken og så dukket det opp ei lita jente bak meg, hun satte seg på benken og ville ha is. Jeg ga henne en kroneis, men da jeg snudde meg tilbake var hun vekk og isen lå igjen. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor hun ba om is når hun ikke ville ha, så jeg ringte pappa og fortalte hva som hadde hendt. Han fortalte meg at det var gjenferdet av dattera til faren til Mette Marit som hadde besøkt meg, hun hadde vist seg for en annen på 17.mai på 80-tallet og bedt om is. Da hadde hun ikke fått det og hun hadde forfulgt personen resten av livet, men siden jeg hadde vært snill å gitt henne is så ville hun nok la meg være i fred! Men jeg måtte ikke tenke mye på henne eller by henne mer is, for da kunne hun tro at vi var venner...
Tyd den, du![8D]
Så du som mister tennene.
Hvem er du egentlig??[:)][:D]
ORIGINAL: lykkelita*
Når du nå bringer dette med drømming opp, så må jeg bare fortelle om den syke drømmen jeg hadde i natt! Drømte at jeg sto inne på et kjøkken og så dukket det opp ei lita jente bak meg, hun satte seg på benken og ville ha is. Jeg ga henne en kroneis, men da jeg snudde meg tilbake var hun vekk og isen lå igjen. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor hun ba om is når hun ikke ville ha, så jeg ringte pappa og fortalte hva som hadde hendt. Han fortalte meg at det var gjenferdet av dattera til faren til Mette Marit som hadde besøkt meg, hun hadde vist seg for en annen på 17.mai på 80-tallet og bedt om is. Da hadde hun ikke fått det og hun hadde forfulgt personen resten av livet, men siden jeg hadde vært snill å gitt henne is så ville hun nok la meg være i fred! Men jeg måtte ikke tenke mye på henne eller by henne mer is, for da kunne hun tro at vi var venner...
Tyd den, du![8D]
åååå ståpels her!!!
Tror du har et veldig åpent sinn, men ikke helt er klar over det.. kanskje noen som har prøvd å kontakte deg? Noen som trenger litt hjelp.. eller kanskje du allerede har gitt den hjelpen og dette er måten personen sier takk på?
Lenge leve god fantasi!!
ORIGINAL: Meetho
fant..
Tannproblemer
Å drømme at du har stygge tenner eller i ytterste konsekvens mister tennene betyr at du bør være forberedt på at din helse og/eller yrkeskarriere er i trøbbel. Denne drømmen kan også tyde på at du føler en mislykkethet, og at du er redd for dårlige nyheter eller allerede har fått de dårlige nyhetene.
Tenner
Drømmer om tenner og å miste tenner er vanlig. Ofte viser drømmen det som et problem, selv om det ikke er et typisk mareritt. I drømmen er ofte tennene ditt eneste problem, og du er alene om å bekymre deg for de løse tennene. Drømmer om å miste tenner symboliserer ofte noe du synes er pinlig eller noe som kan komme til å bli pinlig.
For nåken år tebake drømte eg te stadighet at eg mista alle tenna i kjeften [:o] Dei berre datt ut, alle på samme tid, og eg prøvde febrilsk å samle dei opp og putte dei inn igjen [:D]
ORIGINAL: ~Lykketrollmor~
Jeg drømmer av og til at jeg mister en tann, samme tannen hver gang.. hva betyr det??
TennerSkjeve tenner betyr løgn eller liten selvrespekt. Det samme gjelder hvis tennene faller ut. Den som har ”problemer” med tennene er den som vil lyve eller har liten selvrespekt. Hvis vedkommende lyver vil han/hun snart bli avslørt. Svelger du en tann vil du snart måtte innrømme du har sagt noe feil. Et gebiss betyr hjelp til å løse et problem. Utslitte eller ødelagte tenner betyr slutten på et forhold eller vennskap. Vonde tenner betyr familiekrangler. Blir tennene reparert vil du få gode nyheter. Blir de trekt vil du få en god mulighet når det gjelder investeringer. Løse tenner betyr at du har venner som du ikke kan stole på. Råtne tenner betyr helseproblemer. Pene tenner betyr lykke og fremgang. En tann som er lengre enn de andre symboliserer dårlige nyheter. Pusser du tenner vil du komme over det som har holdt deg tilbake. Bruker du en tannpirker eller pirker i tennene på andre måter, har du en falsk venn.
ORIGINAL: Meetho
ORIGINAL: Marcus sin mamma
Jeg drømmer også at jeg mister tennene mine. Ale bare detter ut og jeg begynner å gråte og prøver å stappe de inn igjen.. Helt forferdelig. [&:]
Godt å høre at det ikke bare er meg!! [&:]