Drømmetydning GRAVID

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Jeg fant dette på drømmetydning.
Jeg har drømt SÅ mange ganger nå at jeg er gravid, og at jeg tester positivt! Så da måtte jeg lete litt ;P

GRAVID

Hvis du er kvinne og drømmer du er gravid bør du ta en graviditetstest. Det kan også være en advarsel om at du blir gravid hvis du ikke er forsiktig. Hvis du er en mann, er drømmer om dette en advarsel mot kortvarige forhold.

Hooohooo, hååpe

Drøm gjerne for meg også [;)]

Og vi er jo ikke akkurat forsiktige:P haha

Skal drømme for deg jeg kakken [:D][;)]

ORIGINAL: mocca82

Da er det bare å sette igang å drømme jenter....
Fint bilde marti9.

Tuusen takk snuppa :)
Ja, da er det bare å drømme!!

Drømmte dette for 3 netter siden. He he. Tok test i går var neg, men ingen mens og masser av murringer og 14 dager siden el til onsdag. He he. Tester på fredag hvis ikke tanta har kommet.

spennende :) sånne drømmer pleier som regel å stemme. nå skal jeg være litt gledes dreper og si at, man kan fort drømme om disse tingene fordi vi tenker mye på det hverdag, og drar det med oss videre når vi sover.men håper testen din blir positiv når du tester[:D]

D tror jeg på bina. He he. Tenker jo ikke på annet om dagen. He he

Jeg drømmer ofte at jeg har vært gravid :)
Altså at vi er kommet fra sykehuset og ammer hjemme alene for første gang osv... Hehe.. Eller at vi reiser på besøk.. Mn stortsett går drømmen i dette med nærkontakten mellom foreldre og barn samt gleden og lykken over barnet etter en fødsel :)

Det stemte for meg! Jeg drømte at jeg var gravid, og et par dager etterpå fikk jeg POSITIV test[:D]

Drøm litt for oss alle da!!! Jeg husker aldri hva jeg drømmer.. 

ORIGINAL: sheagirl

Jeg drømmer ofte at jeg har vært gravid :)
Altså at vi er kommet fra sykehuset og ammer hjemme alene for første gang osv... Hehe.. Eller at vi reiser på besøk.. Mn stortsett går drømmen i dette med nærkontakten mellom foreldre og barn samt gleden og lykken over barnet etter en fødsel :)

Husker jeg også hadde sånne drømmer før vi fikk nr. 1... Ah.. Håper drømmen går i oppfyllelse for deg snart!

Tvi tvi for at drømmen stemmer, Marti9. Jeg håper for din del at spiren sitter snart[:D][:D]

Jeg drømte en natt at jeg tok en hel haug med graviditetstester og alle var positive..... Sto opp og testet når jeg våknet, men fikk negativ.... tre dager etter testet jeg positivt :) Venter på dere i oktoberforumet, og sprer litt babystøv mens jeg er her!

I løpet av én uke drømte jeg at jeg fikk positiv graviditetstest fire netter... Men mensen kom, den, to dager for tidlig. Så det stemmer dessverre ikke for meg. Men lykke til til alle andre! [:)]

Jeg drømmer masse om at jeg føder og at jeg holder en nyfødt baby. Men våkner alltid når vi skal se hvilket kjønn barnet er[8|] hehe Det har jeg drømt 4 ganger siden el denne perioden[8|]

Back
Topp