Drømmetråd

Haha :-p

I går natt hadde jeg visst snakket i søvne.. Det jeg sa var "sitter du bare der i sofaen og er nysgjerrig og kåt du da..?"
Har ikke peiling på hva jeg drømte..samboeren var litt fornærmet, for han følte ikke jeg snakket til han :p
Hahaha! Skal tro hva du drømte om. I natt har jeg drømt masse små drømmer.

I natt har jeg vært høygravid på fest. :( Føltes skikkelig ekte ut når jeg våknet, så det var litt ekkelt.

Last edited:
I natt har jeg vært høygravid på fest. :( Føltes skikkelig ektre ut når jeg våknet, så det var litt ekkelt.

Slike drømmer hadde jeg heele tiden da jeg gikk med førstemann. Våknet nærmest i panikk med skikkelig dårlig samvittighet. Nesten ikke hatt noen dette svangerskapet og takker for det.

I natt drømte jeg at jeg var sosialarbeider og skulle motivere en bruker til å bli med på en slags gruppeterapi. Høhhøø, kan jo umulig ha noe med eksamensoppgaven min å gjøre vel? Hjernen klarer tydeligvis bare å kjøre et spor om gangen...

Drømt så sykt mye rare og små dømmer i natt og i går natt. I natt drømte jeg at jeg fødte en 4,8kg baby!

Drømte at eksamensinnleveringen ble utsatt til fredag... sååå skuffa da jeg våknet og skjønte det ikke var tilfellet. Klart, burde kanskje tatt hintet når læreren i samfunnsøkonomi leverte beskjeden i en ballbinge :p

Drømte at eksamensinnleveringen ble utsatt til fredag... sååå skuffa da jeg våknet og skjønte det ikke var tilfellet. Klart, burde kanskje tatt hintet når læreren i samfunnsøkonomi leverte beskjeden i en ballbinge :p
Haha, i en ballbinge faktisk!

Forige dagen drømte jeg at jeg hadde fått babyen min, og skulle amme han, og det gikk til min glede veldig bra og hadde masse melk (husker han var ferdig og spise og hadde skikkelige melkebarter :p ) men, jeg var litt irritert fordi han var ikke liten baby liksom, ham var for stor til å være nyfødt.. :D haha! Jeg skulle jo få babyen min liksom!

Har ofte drømt sluke drømmer der jeg endelig er blitt mamma, men har aldri fått baby, har fått barn som både løper og snakket når de har kommet, vært skikkelig irriterende :p

Forige dagen drømte jeg at jeg hadde fått babyen min, og skulle amme han, og det gikk til min glede veldig bra og hadde masse melk (husker han var ferdig og spise og hadde skikkelige melkebarter :p ) men, jeg var litt irritert fordi han var ikke liten baby liksom, ham var for stor til å være nyfødt.. :D haha! Jeg skulle jo få babyen min liksom!

Har ofte drømt sluke drømmer der jeg endelig er blitt mamma, men har aldri fått baby, har fått barn som både løper og snakket når de har kommet, vært skikkelig irriterende :p
Kanskje du får en baby som spiser godt og utvikler seg fort og blir smart.

I natt drømte jeg at jeg fødet, under pressriene måtte jeg fryktelig bæsje.. Så jordmor sa at jeg måtte gå på do som var to etasjer over der vi var, de hadde bare to doer på hele sykehuset. Haha

..Våknet og drømte noe annet;

Jeg hadde nettopp født og var så sliten at mamma skulle passe jenta i noen dager. Etter å ha vært å badet bestemte jeg meg for å dra til mamma, for jeg hadde jo ikke sett hvordan jenta vår så ut.. Og var redd for at mamma egentlig bare skulle kidnappe henne.. Når jeg var utenfor huset så tittet jeg inn av vinduet og der ammet hun barnet mitt!! Så jeg ble sinna og løp inn.. Men når jeg så hvor nydelig jenta vår var så ble alt glemt. Masse blondt hår og brune øyene. Hehe, både jeg og mannen (og storesøsteren) har blå øyer, så var litt merkelig at lillesøsteren hadde brune i drømmen. Rare drømmer kan man si :eek: ;)

Har hatt mye sinte drømmer etter jeg starta med sovemedisin. Her forleden drømte jeg at gubben min var med et sånt undercoverteam som skulle forhindre en eller annen verdendskatastrofe. Gubbens makker var en kvinne (samme dame som ordna verkstedsbetalinga på bilia dagen før irl). De hadde liksom veeeeldig god kjemi og var veldig til å ha kroppskontakt. Konfronterte de begge om det og hun bare "det er jo ikke som jeg har tenkt å gifte meg med ham, bare ha sex liksom". Og gubben bare smilte. Jeg var så forbanna på'n når jeg våkna:p

Har hatt mye sinte drømmer etter jeg starta med sovemedisin. Her forleden drømte jeg at gubben min var med et sånt undercoverteam som skulle forhindre en eller annen verdendskatastrofe. Gubbens makker var en kvinne (samme dame som ordna verkstedsbetalinga på bilia dagen før irl). De hadde liksom veeeeldig god kjemi og var veldig til å ha kroppskontakt. Konfronterte de begge om det og hun bare "det er jo ikke som jeg har tenkt å gifte meg med ham, bare ha sex liksom". Og gubben bare smilte. Jeg var så forbanna på'n når jeg våkna:p
Haha! Bare sex liksom! Omg. Håper du ikke er sint på han lengre nå. Har våknet å vær sur på gubben før. Drit kjedelig.

Haha jeg pleier også å være sint på gubben min når jeg våkner etter slike drømmer :p Han skjønner jo ingenting stakkar :p

Drømmer ofte fortiden om at fødselen er i gang. Å det er er svare kaos for å finne ut om den faktisk er i gang, ringe føden og komme seg inn dit. Jeg er helt rolig hele tiden. Mens alle rundt meg stresser veldig! Jeg sitter på treningsballen min å ser de springer rundt og ingenting fornuftig skjer :P til slutt går jeg ut i bilen og tuter.. Da kommer de. Åsså kjører vi til sykehuset. Men kommer aldri frem før jeg våkner.

Drømte om katta i fra russland som mamma fikk når hun var lita. Den katta var alle livredd. Men hun var snill mot mamma. Hun hviste nesten før mamma at hun var gravid. Og passet på magen til mamma i hele svangerskapet. Og hun passet på meg fra dag en når jeg ble født. Da onkel var n elendig barnevakt, var hun helt fantastisk.

Så flyttet vi jo derfra og hun ble kjempe gammel.

I natt drømte jeg at typen til mamma dro å "kidnappet" henne fra moren til mamma. Og kom med henne hit. Så hun kom til norge i natt... xD

I natt drømte jeg om amming. Jeg hadde masse melk i begge brystene, men lille bare sovna ved brystet og gikk bare nedover i vekt :/ synes det var så latterlig frustrerende at han ikke bare kunne spise når jeg hadde så mye å tilby :p

I natt drømte jeg at jeg hadde født.
Hadde våknet litt på natta mrd vondter som jeg skjønte var rier men sovnet igjen. Så våknet jeg av babygråt og når jeg løfta dyna lå lille babyen min der mellom beina mine.
Hehe hadde det bare vært så vel :p

I natt drømte jeg at jeg hadde født.
Hadde våknet litt på natta mrd vondter som jeg skjønte var rier men sovnet igjen. Så våknet jeg av babygråt og når jeg løfta dyna lå lille babyen min der mellom beina mine.
Hehe hadde det bare vært så vel :p
Haha, lett fødsel.

Drømte om katta i fra russland som mamma fikk når hun var lita. Den katta var alle livredd. Men hun var snill mot mamma. Hun hviste nesten før mamma at hun var gravid. Og passet på magen til mamma i hele svangerskapet. Og hun passet på meg fra dag en når jeg ble født. Da onkel var n elendig barnevakt, var hun helt fantastisk.

Så flyttet vi jo derfra og hun ble kjempe gammel.

I natt drømte jeg at typen til mamma dro å "kidnappet" henne fra moren til mamma. Og kom med henne hit. Så hun kom til norge i natt... xD

Mamma drømte om den samme katta natt til i går.

Back
Topp