Drømmetråd

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Vi har så mange drømmetrpder. Kanskje vi skal ha en der vi kan legge inn drømmer?

I natt har jeg gjort meg skikkelig klar. Vi har fått hunden på rintig plass og mat med og dratt på sykehuset. Og planlagt alt i detaljer før det. Synn jeg ikke husker mer en det. Alt var så organisert å på stell. Kanskje sove meg hadde tips til våkne meg som jeg ikke fikk med med.

Hunden var med her også i natt. Den kom hjem, og noen hadde kappet av halen på den!! :( I en annen drøm pusset jeg opp huset for noen. Betalingen var 2 skiver med skinke. :p Velkommet til å tyde disse, jeg forstår ikke. :p

Hunden var med her også i natt. Den kom hjem, og noen hadde kappet av halen på den!! :( I en annen drøm pusset jeg opp huset for noen. Betalingen var 2 skiver med skinke. :p Velkommet til å tyde disse, jeg forstår ikke. :p
Det med hunden vr ekkelt. Men 2 skiver med skinke var altså en dårlig lønn.

Hver natt drømmer jeg at jeg synger eller snakker! Dette har vart en stund og begynner å bli slitsomt, fordi jeg føler jeg aldri sover...

Herregud hvor jeg har løpt i natt i berg og kratt. Vi har ikke særlig god kontakt med forloverne våre da det ble en stor krangel før bryllupet vårt. Uka før. Og dem har en sønn som vi bare elsker. Han harcalltis fått kule gaver hos oss. Og han har vært kjempe glad i oss.

I natt drømte jeg at halvbroren hans. Største broren hadde kidnappet ham og melloste broren. Og drat til skogs. I en liten rød bil. Dem fant dem ikke. Vi snakket ikke med dem da. Jeg dro til skogs og fant dem. Og jeg tok lille gutt i armene og var faktisk ganske hyggelig med storebroren for å få tilbake lillegutt. Den følelsen å holde han igjen. Og vite at han var trygg var ubeskrivelig. Kommer ned til huset deres. Der står farn og moren fortvilet og venter litt hysteriske og i uviten. Bak ser jeg mannen min som akkurat kom for å trøste. Han viste jo ikke hvor jeg var heller. Og hundene lekte av glede.

Og gleden i øynene var stor på foreldrene.

Tror savnet er stort for lillegutt. Han får uansett kule gaver ect. Men er jo den ofte kontakten jeg savner tror jeg.:(

I natt har jeg drømt at jeg måtte selge babyen min til to demoner for å overleve :O
Jeg fant heldigvis en løsning så jeg slapp unna de..

Men fysj for en drøm

Drømte at alle naboene var kjempesinte på meg og skulle ta meg pga at jeg hadde gitt de rundstykker med gluten. De hadde visst cøliaki hele gjengen. Jeg skjønte ingenting for jeg hadde handlet mel for 800,- på helsekost til de rundstykkene :p

Drømte at jeg var på vei på do og plutselig begynte jeg tydeligvis å føde. Jeg ropte på hjelp, men ingen kom. Så der løp jeg rundt på rommet med babyen hengende mellom beina. Hodet satt fast og jeg prøvde å dra den ut.

Satser på en bedre fødsel i virkeligheten :p

Drømte at jeg var på vei på do og plutselig begynte jeg tydeligvis å føde. Jeg ropte på hjelp, men ingen kom. Så der løp jeg rundt på rommet med babyen hengende mellom beina. Hodet satt fast og jeg prøvde å dra den ut.

Satser på en bedre fødsel i virkeligheten :p
Åh for en drøm, hørtes frustrerende ut.

Har solgt kaker i natt.. sånner bokser.. bestemors..søsters, bestefars ect... fikk ikke solgtcså mange da jeg glemte prisen.. men kom på det da jeg våknet xD

I natt drømte jeg at jeg prøvde å få tak i samboeren min i flere timer. Han tok ikke telefonen. Noen timer senere sendte han den sinte meldingen til meg om at jeg måtte da la han få kose med seg selv i fred xD

Husker egentlig aldri hva jeg drømmer. Men natt til å går drømte jeg at jeg dreiv på med en av ylvis brødrene :P vet ikke hvorfor jeg drømte om det. Har nesten ikke sett på programmet dems eller noe. Men det var heftige saker..

Etter sporadisk søvn og jeg viste at mannen skulle senere på jobb fordi han er blitt utvalgt til noe utviklingskurs for dem beste. .. sååå drømmer jeg at vi skulle ha frokost fra puzzabakeren. De solgte noe baguetter ect.
Så når mannen drar presenterer jeg å si"fikk ikke bestilt fra pizzabakeren da dem ikke åpner før kl 7 0g utkjøring starter dem ikke før kl 16".. han bare hæææ??? XD så sov jeg videre. ...

Etter sporadisk søvn og jeg viste at mannen skulle senere på jobb fordi han er blitt utvalgt til noe utviklingskurs for dem beste. .. sååå drømmer jeg at vi skulle ha frokost fra puzzabakeren. De solgte noe baguetter ect.
Så når mannen drar presenterer jeg å si"fikk ikke bestilt fra pizzabakeren da dem ikke åpner før kl 7 0g utkjøring starter dem ikke før kl 16".. han bare hæææ??? XD så sov jeg videre. ...

Haha :-p

I går natt hadde jeg visst snakket i søvne.. Det jeg sa var "sitter du bare der i sofaen og er nysgjerrig og kåt du da..?"
Har ikke peiling på hva jeg drømte..samboeren var litt fornærmet, for han følte ikke jeg snakket til han :p

Back
Topp