Vi har så mange drømmetrpder. Kanskje vi skal ha en der vi kan legge inn drømmer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det med hunden vr ekkelt. Men 2 skiver med skinke var altså en dårlig lønn.Hunden var med her også i natt. Den kom hjem, og noen hadde kappet av halen på den!! I en annen drøm pusset jeg opp huset for noen. Betalingen var 2 skiver med skinke. Velkommet til å tyde disse, jeg forstår ikke.
Ei skikkelig skravllekjærring i søvne xD høres slitsomt ut.Hver natt drømmer jeg at jeg synger eller snakker! Dette har vart en stund og begynner å bli slitsomt, fordi jeg føler jeg aldri sover...
Ei skikkelig skravllekjærring i søvne xD høres slitsomt ut.
Åh for en drøm, hørtes frustrerende ut.Drømte at jeg var på vei på do og plutselig begynte jeg tydeligvis å føde. Jeg ropte på hjelp, men ingen kom. Så der løp jeg rundt på rommet med babyen hengende mellom beina. Hodet satt fast og jeg prøvde å dra den ut.
Satser på en bedre fødsel i virkeligheten
du kan gjerne drømme at jeg føder ogaåååååååNatt til igår drømte jeg at Chihaya fødte, så veldig moro og våkne igår og se at jeg var sanndrømt
Etter sporadisk søvn og jeg viste at mannen skulle senere på jobb fordi han er blitt utvalgt til noe utviklingskurs for dem beste. .. sååå drømmer jeg at vi skulle ha frokost fra puzzabakeren. De solgte noe baguetter ect.
Så når mannen drar presenterer jeg å si"fikk ikke bestilt fra pizzabakeren da dem ikke åpner før kl 7 0g utkjøring starter dem ikke før kl 16".. han bare hæææ??? XD så sov jeg videre. ...