Drømmeren

Har ikke hørt noe enda nei.. hun skulle ta kontakt etter visningene i dag..
Men jeg regner med noen andre tar det altså[&o]

Koselig at dere tenker på meg[:)]
Hadde vært så herlig å få flytta til en plass hvor vi kan bo ei stund , litt stress å ikke vite hvor jeg kan invitere til 1 års dagen til Nikolai[:o][&o]

Å, jeg kjenner meg SÅ igjen i situasjonen din!! På denne tida i fjor holdt vi på å skulle finne et sted å bo også. Jeg nekta å ta med Oda hjem fra sykehuset til hybelen til mannen - det var ikke en lett situasjon [:(] Men en mnd før termin fikk vi napp - kjempefint hus til en billig penge [:D]
Det ordner seg, Drømmeren! Ikke gi opp - det er faktisk sant at det ordner seg for snille jenter [:D]

*en stor lykke til klem er sendt din vei*

ORIGINAL: Belkin

Å, jeg kjenner meg SÅ igjen i situasjonen din!! På denne tida i fjor holdt vi på å skulle finne et sted å bo også. Jeg nekta å ta med Oda hjem fra sykehuset til hybelen til mannen - det var ikke en lett situasjon [:(] Men en mnd før termin fikk vi napp - kjempefint hus til en billig penge [:D]
Det ordner seg, Drømmeren! Ikke gi opp - det er faktisk sant at det ordner seg for snille jenter [:D]

*en stor lykke til klem er sendt din vei*

Takk snuppa[:)]
Godt å høre at det ordnet seg for deg da [:D]
Og krysse fingrene for at det ordner seg for meg også i god tid før bursdagen hans

Back
Topp