Drømmer!

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Nesten hver natt drømmer jeg at jeg føder/har født......
Begynner snart å tro at det snart skal skje...[8D]
Har født begge mine to barn før termin (uke 34 og 37), men en vet jo aldri. Plutselig går jeg 2 uker overtid denne gang [&:]

Noen andre som "føder" hver natt? [:D]

hehehe! ikke føder.. men så rare drømmer! Så ekte..! Håper ikke fødselen starter ennå da! ;)

Jeg drømmer hverken om fødsel eller babyen jeg. Drømmer så mye annet rart jeg!

Ja det har jeg hørt, men trodde egentlig at jeg kom til å drømme mye mer rart i forhold til hva man kunne ha forventet.

jeg drømmer mye rart for tia. i natt drømte jeg at jeg var i fødsel og plutselig fant di ut at jeg måtte ha ks. jeg nektet så det endte med at di sprang etter meg rundt på sykehuset for å få meg i narkose, men di fikk aldri tak i meg før jeg våknet så vet ikke åssen det gikk egentlig[;)]

har kanskje en forklaring akkurat denne siden jeg skal på samtale på sykehuset til fredag igjen om di må vurdere ks eller ikke. grunnen er at jeg revnet så mye i forrige fødsel. jeg har sagt at jeg absolutt ikke vil ha ks (føler jeg har mer angst for det enn å føde vanlig igjen), men det måtte legen avgjøre[&:]

Jeg har også en tendens til å drømme at jeg føder ganske ofte :o Er liksom så virkelig, og husker alt i detaljer da jeg våkner. Litt merkelig [8D]

Jeg drømmer ikke om fødsel enda. men jeg drømmer om myyye annet rart/ekkelt! haha

her den ene natta våkna jeg drit kvalm og uvel.da hadde jeg drømt om at jeg spiste yoghurt. (den nye som heter skyr)
med sitronsmak og reker oppi [:'(][:'(][:'(] jeg får vemmelser bare av tanken!! [:'(] haha
føler jeg begynner å bli litt *klikka* i topplokket etter alt det rare jeg drømmer!

Jeg har ikke drømt om fødselen, men har drømt to ganger at jeg ligger på sykehuset med lillegutt i armene! Men aner ikke åssen fødselen har gått...hehe..

ORIGINAL: mai2010

Jeg drømmer ikke om fødsel enda. men jeg drømmer om myyye annet rart/ekkelt! haha

her den ene natta våkna jeg drit kvalm og uvel.da hadde jeg drømt om at jeg spiste yoghurt. (den nye som heter skyr)
med sitronsmak og reker oppi [:'(][:'(][:'(] jeg får vemmelser bare av tanken!! [:'(] haha
føler jeg begynner å bli litt *klikka* i topplokket etter alt det rare jeg drømmer!

Hahahaha æsj [&:][:D]

Eg har hatt flere babydrømmer, hinn dagen drømte eg at fødselen startet mitt på natta, var litt rart liksom, for når eg våknet kjente eg at eg hadde vondt i ryggen.. hehe, jaja

Kommer sikkert flere rare drømmer framover[:-]

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: mai2010

Hahahaha æsj [&:][:D]

mhm! haha [:'(]

ORIGINAL: babyboy2010

Eg har hatt flere babydrømmer, hinn dagen drømte eg at fødselen startet mitt på natta, var litt rart liksom, for når eg våknet kjente eg at eg hadde vondt i ryggen.. hehe, jaja

Oi så rart da.....kanskje det snart blir fødsel på deg? [8D]

Om ikke hver natt, så i alle fall 2-3 ganger i uka har jeg sånne drømmer. [;)] Drømmer sjelden om selve fødselen, selv om det også har hendt, men mest om timene rett etterpå.

Jeg drømmer bare rare ting om folk her inne, jeg[8D]
Men faktisk for et par netter siden drømte jeg at fødselen starta søndag 23. mai og lille tulla kom ut mandag 24. mai[:D]

Blir spennende å se om det faktisk skjer! [8D][:D]

ORIGINAL: Chibi

Men faktisk for et par netter siden drømte jeg at fødselen starta søndag 23. mai og lille tulla kom ut mandag 24. mai[:D]

Spennende [:D] Når er terminen da?

Eg får håpe han ikke kommer før han er klar vertfall, men 1 - 2 uker før termin hadde ikke gjort meg noe, hehe

Termin er 27. mai [:D]

Eg får håpe han ikke kommer før han er klar vertfall, men 1 - 2 uker før termin hadde ikke gjort meg noe, hehe

Ja greit de holder seg i magen til uke 37 hvertfall, etter det kan de bare komme [:D]

Termin er 27. mai [:D]

Hehe blir spennende å se om det stemmer da[:)]
Jeg drømte om positiv graviditetstest ei natt og testa dagen etter. Jammen var den ikke positiv da[:)] (hadde noen dager før testa negativ så trodde ikke jeg var gravid)

Back
Topp