Drømmer

marleneg

Flørter med forumet
Drømmer alltid så sykt mye.. helt absurde ting som at hvis jeg setter meg i kjøkkenskuffen kan jeg fly ut vinduet, jeg er en superhelt, jeg er verdenshersker.. Jeg mangler ben men går bra alikevel fordi jeg svever over bakken.. sånne ting.

husker alltid minst 2-3 av drømmene jeg har drømt om natten..

Lest at man ikke begynner å drømme før etter en halvtime-time.. men jeg drømmer selv om jeg bare har dupper på 10 min[:-]
Har også lest at når man drømmer man dør, våkner man rett før man dør.. men jeg våkner litt etter.. eks: jeg faller utfor et stup.. kjenner jeg treffer bakken og dør.. livet ebber ut.. ting blir sakte svart.. så helt svart noen sekunder før jeg våkner..

Hvorfor er det sånn?
Noen som har det på samme måte?

Jeg drømmer også mye.
Husker jeg flere ganger har drømt at jeg har flydd over området der jeg har bodd. Har vært utrolig virkelig[8D].
Jeg har også drømt at jeg har blitt drept, men kan ikke huske om jeg drømte at jeg døde.[&:]

Har noen drømmer jeg har drømt flere ganger.
Den ene er at jeg sitter i et tog som står på en eller annen stasjon. Jeg er sååå lei meg. Vet at jeg aldri kommer tilbake igjen.
Jeg våkner alltid av at jeg gråter[:(] Har forsøkt å tenke etter hvor jeg skal og hvorfor jeg ikke kommer tilbake, men har enda ikke funnet ut av det[&:]

I den andre drømmen er jeg i en tunell hvor jeg forsøker å løpe fra noen monstere[&:] Jeg sparker og slår dem når de kommer for nær. Etter en stund klatrer jeg opp i en bokhylle! (Bokhylla som sto i stua i barndomshjemmet mitt[8D]) Der slåss jeg som bare det med disse monstrene.

Kanskje du skal prøve å tyde drømmene dine? Og se om du kan gjør noe med det, om det plager deg da.
Det er som regel underbevistheten som kommer fram da du drømmer[:)]
Ofte betyr drømmene noe helt annet en man tror, feks om du drømmer at mannen din er utro, ¨betyr det ofte at han er helt trofast[:)]

http://www.droemmetydning.com/

ORIGINAL: marleneg

Drømmer alltid så sykt mye.. helt absurde ting som at hvis jeg setter meg i kjøkkenskuffen kan jeg fly ut vinduet, jeg er en superhelt, jeg er verdenshersker.. Jeg mangler ben men går bra alikevel fordi jeg svever over bakken.. sånne ting.

Lest at man ikke begynner å drømme før etter en halvtime-time.. men jeg drømmer selv om jeg bare har dupper på 10 min[:-]
Har også lest at når man drømmer man dør, våkner man rett før man dør.. men jeg våkner litt etter.. eks: jeg faller utfor et stup.. kjenner jeg treffer bakken og dør.. livet ebber ut.. ting blir sakte svart.. så helt svart noen sekunder før jeg våkner..

Hvorfor er det sånn?

Ja har det akkurat som deg, har drømt alt mulig rart, og husker 2-3 drømmer fra hver natt, kan drømme etter 5 min søvn osv. Har hatt mange lucide drømmer i tillegg (google lucid dreaming). Har også drømt at jeg dør og er faktisk død flere ganger.

takk for svar[:D]

flere som har noe?

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: marleneg

Hvorfor er det sånn?

Ja har det akkurat som deg, har drømt alt mulig rart, og husker 2-3 drømmer fra hver natt, kan drømme etter 5 min søvn osv. Har hatt mange lucide drømmer i tillegg (google lucid dreaming). Har også drømt at jeg dør og er faktisk død flere ganger.

har lest om det nå[:)] hatt det mange ganger.. har også opplevd søvn paralyse flere ganger.. helt grusomt[&:]

Back
Topp