Drømmer

Shauri

Forumet er livet
VIP
Drømmer jo mye rart når man er gravid...

I natt har jeg drømt masse om svineinfluensavaksinen. Drømte at jeg tok den. Er nok pga jeg har så lyst å være "sterk" og si nei, men jeg er så redd for om det er feil valg også. Var og så en fødselsfilm på helsestasjonen i går, og der forstod jeg på jordmor at hun mente det var viktig å få tatt vaksinen så fort som mulig.

Drømte også om fødsel.. jeg fikk 6 kattunger..! Måtte riste på hodet når jeg våknet og innså hva jeg hadde drømt!

hehe.. ja disse drømmene vi får når vi er gravide skal ikke være lette å forstå seg på[8D]

tihi 6 kattunger er da ikke så verst;)

har selv drømt om svineinfluensavaksinen..så den har ligget over meg og plaget meg.. så d var godt å få tatt den..

håper ikke alle de rare drømmene vi har under graviditeten kan forklares osv..

Hehe godt ikke bare er meg.. jeg drømte at venninna mi fikk en sønn og i drømmen var han 9 år og ho ammet han fortsatt [8D]
Og ho venter ikke gutten før i februar haha
rart hvordan dette hue fungerer altså [8D]

Hehe godt ikke bare er meg.. jeg drømte at venninna mi fikk en sønn og i drømmen var han 9 år og ho ammet han fortsatt
rart hvordan dette hue fungerer altså

tihi.. ler meg ihjel;)

ORIGINAL: awenka

Hehe godt ikke bare er meg.. jeg drømte at venninna mi fikk en sønn og i drømmen var han 9 år og ho ammet han fortsatt
rart hvordan dette hue fungerer altså

tihi.. ler meg ihjel;)

hehe det gjorde ikke jeg..syns i grunn det var ganske nasty [8D]
Svære guttungen lå på fanget hennes og sutta *yuck*
Og det værste er at sånne syke drømmer husker man i ettertid også [8D]
Men de koslige flyr bare ut av hode og blir borte..

Back
Topp