drømmer!!!

mamma_86

Elsker forumet
Er jeg avhengi av babyverden når jeg drømmer om dere? Hadde en rar drøm i natt om alle smmen[8D]

Det har jeg hatt noen ganger også...Skriver innlegg i drømme,jeg [:D][:D][:D] Jeg tror nok at vi er litt avhengige....[:D][:D][:D]

haha.. så moro.. hva drømte du??? [:)]

Så langt har det ikke kommet hos meg og jeg kan ha masse psyko drømmer!!!

he he jeg har ikke drømt om babyverden, men om alt mulig annet rart!! det er utrolig hvordan den graviditeten har satt i sving fantasien om natta gitt.. Drømmer så mye rart hele tiden.. [:D]

ORIGINAL: panterinnen

haha.. så moro.. hva drømte du??? [:)]

Husker ikke så godt. Var ikke sammenheng. Vi skrev på nettet, og pluttselig var ALLE, og da mener jeg ALLE som er medlem her samlet i et stort hus.... også dro noen av oss på danskebåten.

følte meg skikkelig avhengi når jeg våknet.. hehe

Fint navn du har valgt til den lille, alenemor 19! Linnea har vi også tenkt til å kalle jenta vår når hun kommer i februar [:)]

Jeg drømte at sunway fødte ett velskapt barn etter 28 dagers svangerskap...

ORIGINAL: fruluna

Fint navn du har valgt til den lille, alenemor 19! Linnea har vi også tenkt til å kalle jenta vår når hun kommer i februar [:)]

Tusen takk. Er blitt mer og mer vanlig nå... Alltid drømt om det navnet... Hehe. Har en venninne som har en datter som heter det, men jeg fikk "lov" og kalle dattera mi det og[:D]

Ja det er blitt mer og mer vanlig det navnet nå.. Litt sånn motenavn. Litt dumt det også, for det er så kjedelig å hete det samme som "halve klassen".. Men men.. da blir det et par Linnea`er til da etter hvert.. he he [:)]

Back
Topp