Drømmer

Silje28

Forelsket i forumet
Jeg drømmer helt SJUKE drømmer for tiden!!! Helt ville ting, som ikke henger på greip...
Hadde det slik da jeg gikk med de andre to også, men nå tar det kaka....familiemøter som går helt skeis, naboen som legger an på meg, teite ting på jobben, ting jeg nett har lest om (leser "jordmoren" og der er det nå krig), partnerbytte osv....kjenner jeg blir flau når jeg skriver det [&:]

Andre som drømmer???

Jada.. Drømmer om rare ting med totalt fremmede men eg husker ikkje kva. I dag drømte eg at skulle ha leikehytta av eine onkel min og plutseleg var det spøkelser og masse unger der[:-][:-]

JAAAAAAA.[8D] Drømmene forandret seg tidlig når jeg ble smelt på tjukka, og det er mye rart som behandles i harddisken om natta gitt. Jobbet mye noen uker og da var det meg i forskjellige jobber som jeg ikke taklet. Den siste uken har det vært mareritt og jeg har måtte stå opp og tvinge meg selv til å våkne skikkelig før jeg la meg ned igjen.. Kjedelig altså.. Men det har også vært sekuelle drømmer om alle andre enn mannen min. Har vært MYE utro i drømmene gitt. Håper stressdrømmene gir seg når jeg får ferie, slitsomt med mareritt, da er jeg heller utro.. hihi[;)]

ORIGINAL: Hyppolyta

Håper stressdrømmene gir seg når jeg får ferie, slitsomt med mareritt, da er jeg heller utro.. hihi[;)]

Ja mye mer "behagelig" å være utro i drømmen enn mareritt!! våkner litt mer "happy" da [;)] ja altså misforstå meg rett!!! [&:]

He,he jeg har også hatt vanvittig mye rare drømmer, blir jo nesten skremt.

Du er ikke alene. Jeg har også drømmer som tar helt av, Våkner og er helt forvirret til tider[:'(]

Mine drømmer er og helt ville..

i natt drømte jeg at vi skulle kjøre til tidlig ultralyd - men måtte overnatte på veien (det er en time å kjøre..... [;)]) i løpet av den natten så fødte jeg babyen min og den var stor og fin - så trengte jo ikke på ul da.. men reiste til sykehuset og sa ifra at jeg hadde født babyen min - men da jeg stod der i skranken kom jeg på at hallo jeg kunne jo ikke gjort det, jeg er jo bare ti uker på vei så da måtte jeg visst ha drømt det[;)] så da ble det ul da - og av en eller annen grunn så var visst min svoger, min svigerinne, min manns søskenbarn, min svigerinnes sviigermor der + min mann..... jada gøy det[;)][;)]

Back
Topp