Drømmer

*_tingeling_*

Glad i forumet
I natt hadde jeg en rar drøm. Den fikk ut på at jordmoren min hadde tilfeldigvis sett på UL bildene av babyen min og hun var litt bekymret for barnet. Hun mente babyen kunnet være motorisk feilutviklet, pga hvordan barnet tok hånden i munnen sin...

Har dere hatt noe lignende drømmer?

Har heldigvis ikke hatt sånne drømmer.. men er visst veldig vanlig å ha i svangerskapet..

ORIGINAL: MajaB

Drømmer mye om bv også...

Da veit du at du er hekta[:D]

Her har det vært mange sexdrømmer, tror det er vanlig[:D] Men jeg hadde de nesten med en gang, så desperasjon hadde ingenting med saken å gjøre[:D] Og så blir det noen drømmer om baby'n, da...

Jeg har drømt ja...
At på sykehuset var det to fløyer,,,
Alle på venstre side hadde fått jente, og alle på høyre gutt..
OG JEG FIKK EN GUTT!!!!!!!!!!
Ikke nok med det.., men han var ingen baby.., men en flere mnd gammel baby med tenner!!!!
Ikke husket jeg noe fra fødselen heller...
Jeg bare satt der og skulle amme en guttebaby med tenner....
Ble skikkelig trist i søvne, for jeg skulle jo ha en jente...

Da jeg våknet måtte jeg kjenne etter om magen var der[;)]

Nei, jeg tror babyen min er frisk, men her om kvelden snakket jeg med en venninne av meg som også er gravid. Og hun er bekymret fordi det ligger mye sykdom i familien hennes og hun er redd hun kan få et barn med handikap.

Jeg har også drømt litt om sex, men ganske lite. Grunnen kan være at det frister ikke i det hele tatt!! Stakars sambo, han får bestandig nei. Jeg har veldig dårlig samvittighet da. Heldigvis har det ikke gått ut over forholdet...enda...

Back
Topp