Drømmer...

lakrisbåten

Elsker forumet
Jeg har begynt å drømme så mye for tiden, men tror det er fordi jeg husker alt pga sååå mange oppvåkninger pr natt... Men i natt så drømte jeg for første gang at jeg fikk babyen min, jeg var sååå stolt!! Skulle gi han mat, og han sovnet ved puppen min, hadde mye mørkt hår og var så fin

Når jeg våknet så hadde det kommet melk på lakenet, så snakk om å leve seg inn i drømmen hehe.. Er helt rastløs i kroppen nå, venter så fært på å få se gullet vårt

Det hørtes ut som en skikkelig koselig drøm å ha 

Jeg lurer ofte på hvordan babyen min ser ut, lite eller mye hår, lys eller mørk, hvem vil hun ligne osv Håper jeg drømmer om min baby i natt :)

jeg har også hatt veldig virkelige babydrømmer i det siste. forrige dagen drømte jeg at vi fikk en liten gutt på 3.333 g... og mannen min hadde bestemt at han skulle hete Michael eller et eller annet som vi aldri har diskutert.... Jeg ble litt opprømt for dette var første gangen drømme-barnet mitt har hatt et kjønn..

Dagen etter drømte jeg at det ble en datter...

Drømte også at folk kalte babyen for Mattis, istedet for Emil som han skal hete.. Helt merkelig, vi har ikke engang tenkt på det navnet [:D][:D]

Back
Topp