Drømmer...

Smukka

Glad i forumet
Huff er det flere enn meg som har begynt å  drømme "rare" drømmer?? Og det aller værste av alt e det at jeg husker det så godt når jeg våkner??!!

I natt drømte jeg at fødselen var i gang, men hadde itje vondt.. Men det jeg hengte meg aller mest oppi under hele greia (i drømmen) var at jeg MÅTTE få klysteer...??? var skikkelig forbausa da jeg våkna.. hehe rare greier.......[8|] Klysteer av alle ting du... hehe.. klarer itje få det ut av hode.. ligger det i underbevistheta mi eller?? haha.. jaja vi får se når tiden nærmer seg, om det er det som er det vikdigste.. hehe..

Hihi[:D] Kjenner meg igjen der ja.. Jeg har hatt noen sinnsykt virkelige drømmer de siste ukene!! Jeg våkner og forteller sambo om det og han er helt sjokkert over at jeg husker det hver eneste dag.. Har aldri hatt så intense drømmer før.. Kanskje det har noe med at jeg som regel våkner en og to ganger i løpet av natta for å tisse? Gjorde jo aldri det før.

Jo. må jo være noe som ligger i underbevisstheten.. Men, bare positivt å drømme da, man bearbeider mye i løpet av natten.

Klem[:)]

he he.. har også hatt slike drømmer ja.. for ei uke siden drømte jeg at jeg fødte en gutt på nærmere seks kilo, han var stor han [;)] hehe, han kunne snakke med en gang.. hehe [:D]

er ikke ofte jeg drømmer, men nå siste uken, så har jeg drømt om alt som skjer rundt meg.. drømmene er så livaktige at jeg våkner(om natten), å husker alt.. morningen etter husker jeg ingenting[:D]

Æ ha faktisk å ein rar drøm i natt.. Baby'n va skikkeli liten, men æ ha den m overalt å amma konstant.. hihi[:)]

hehe huff jaaa... men de e jo litt arti åsså da.. iallefall hvis en tenk over det.. æ flir masse av de æ..  [:D]

Back
Topp