Hageblomsten

Forelsket i forumet
Drømmer i svangerskapet er ikke sjeldent man hører om. Jeg er vanligvis en som drømmer mye og har mange bisarre drømmer. Men nå i svangerskapet har jeg bare kjedelige drømmer som handler om hverdagen :bored: Det kan være ting som at jeg rydder ut av oppvaskmaskinen, at 4-åringen er hos ei venninne, at jeg snakker med mamma og liknende. Disse drømmene er så lik virkeligheten at det hender jeg tror det faktisk har skjedd :p At jeg ryddet bort det tøyet eller sa de tingene til mamma. Så jeg blir jo helt forvirret :hilarious:

Flere som drømmer fælt for tiden?
 
Jeg drømmer helt merkelig ting. Masse, hele tiden! Også husker jeg de når jeg våkner.

Er ofte irritert på mannen i drømmene, hender seg jeg våkner og fortsatt er sur på han. Stakkars!:joyful:
 
Til vanlig drømmer eg svært sjelden.
Men nå er det helt sinnsyke drømmer, våkner og lurer på hva i allverden har eg sett eller hørt som har rotet dette sammen til en drøm.
Er jo rimelig interessant hva hjernen koker i hop iblant :laughing002
 
Jeg drømmer en del vanligvis også, men det er mer drømmer nå! :) I tillegg er de fleste drømmene veldig merkelige, i natt drømte jeg om at jeg kunne snakke med to katter om oppførselen deres! :cat: Kanskje hjernen forbereder meg på barneoppdragelse? :hilarious:
 
Jeg har samme jeg også. Og har tenkt det er nokså spesielt. For jeg drømmer liksom videre på ting keg har tenkt på i løpet av dagen. Så noen ganger vet jeg ikke om det har skjedd eller ikke. :confused:
 
Hadde en drøm relatert til at jeg skal få en nr to. Jeg var travelt opptatt med alt mulig rart, (ikke realistiske oppgaver.) Og jeg glemte den nye babyen min hele tiden, glemte å gi mat, skifte og etc. Det var helt forferdelig og jeg følte meg som verdens verste mamma. :arghh:
 
Drømmer så mye at jeg er mer sliten når jeg våkner enn når jeg legger meg :p
 
Drømte at jeg fødte tvillinger i uke 22. Hjemme. Og det var visst null stress :hilarious: Bare tok de ut på en trilletur til sykehuset etterpå for a sjekke at alt var bra, og så dro vi hjem igjen. Har hatt lite melk med begge de to forrige ungene, men i denne drømmen bare flommet melka :p kjentes som at drømmen sa: "Nå må du ikke bekymre deg så mye, dette går bra!" :happy:
 
Jeg hadde et veldig ekkelt mareritt i natt. Drømte at jeg fødte sønnen min, med en gang han ble født tok jordmødrene han vekk. Jeg maste på jordmødrene fordi jeg ville se han, men det var null respons. Fikk ikke se han før to dager etter fødselen, var visst normal prosedyre at de tok vekk de nyfødte for å hindre korona smitte. Eneste grunnen til at jeg slutt fikk se han var at jeg gikk inn på «ulovlige» områder å begynte å leite etter han, men jeg visste jo ikke hvordan han så ut, heldigvis kom de da med han. Reiste hjem med han umiddelbart når jeg fikk han og var flyforbanna fordi jeg hadde mistet de to første dagene med han:hilarious:
 
Jeg har masse vonde drømmer. Alt fra utroskap til dommedag og bli besatt av en demon. Den siste nå var at Kielbåten kantra med meg inni, og jeg klarte ikke trekke pusten når jeg stupte ned mot vannet. Våkna med harahjerte i det jeg skulle treffe vannet. :hilarious:
 
Jeg har en lang periode hatt mareritt. Alltid det samme, noen jeg er glad i blir torturert og drept mens jeg ser på uten mulighet for å stoppe det. Utrolig slitsomt!
 
Ja,jeg drømmer masse om alt mulig. Noen ganger drømmer jeg om ting som har skjedd for lenge siden,andre ganger at jeg er på reise til spennende steder, så føler jeg har reist jorda rundt når jeg våkner:ppleier ikke huske drømmene mine så godt ellers,men nå som jeg er gravid er det helt ekstremt hvor mye jeg husker:angelic:
 
Drømte at jeg fødte tvillinger i uke 22. Hjemme. Og det var visst null stress :hilarious: Bare tok de ut på en trilletur til sykehuset etterpå for a sjekke at alt var bra, og så dro vi hjem igjen. Har hatt lite melk med begge de to forrige ungene, men i denne drømmen bare flommet melka :p kjentes som at drømmen sa: "Nå må du ikke bekymre deg så mye, dette går bra!" :happy:
Hahah. Jeg drømte også at jeg fødte premature firlinger, hjemme hos mi bestemor. Så måtte på obs å kjøpe bilstoler til de. Helt logisk. :hilarious:
 
Drømmer realistiske drømmer. Som at mannen omtrent var utro, så jeg var sur på han lenge etterpå. :oops::rolleyes::hilarious:
Fikk også en bitteliten blødning etter sex for noen uker siden, så da har jeg drømt at jeg har blødd litervis. :sorry: Våkner og ligger rolig for å ikke blø ut mer. så de er nokså virkelige her også.
 
Jeg har masse vonde drømmer. Alt fra utroskap til dommedag og bli besatt av en demon. Den siste nå var at Kielbåten kantra med meg inni, og jeg klarte ikke trekke pusten når jeg stupte ned mot vannet. Våkna med harahjerte i det jeg skulle treffe vannet. :hilarious:
Dårlig gjort å le. Men kjenner meg så sjukt igjen.
 
Drømte inatt mareritt og mannen vekket meg fordi jeg skrek i søvne :arghh:drømte om en jente der vi bodde når jeg var liten som plaget og ertet alle rundt seg.. Og at jeg så henne igjen nå, at hun fulgte etter meg inn i leiligheten til broren min.... Veldig rar drøm og veldig rart det skulle være så skummelt.. Det som skremmer meg mest er at jeg skrek i søvne idet jeg våknet.. Heldigvis våknet ikke barna:bag::bored:
 
Drømte at mannen, dattera vår og svigerforeldrene skulle inn på butikken og handle mat, så sto jeg utenfor og ventet med hunden (en liten, gammel fuglehund). Plutselig angrep den meg med full styrke slik at jeg falt over ende, så glefset den etter ansiktet mitt. Klarte omtrent ikke holde den unna. Da jeg omsider våknet var jeg fremdeles i panisk status. Og den lille bikkja som ikke en gang bjeffer :hilarious:
 
Back
Topp