Drømmer

Ja, noen ganger er det helt ekstremt:eek:.. Blir nesten skremt av hva hodet mitt klarer å dikte opp mens jeg sover noen ganger:hilarious:
 
Ja, gjort sidan eg vart gravid :rolleyes: Blir nok forsterka av at eg søv såpass mykje, lettare søvn og mykje oppvåkningar skapar ein litt roterte søvn og mykje tull i hovudet :rolleyes:
 
Definitivt. Noen morgener føler jeg at jeg ikke har sovet fordi jeg har vært ute på så mye ila natten :wacky::hilarious:
 
Ja, drømmer mye rart, gjort det en god stund allerede og føler det bare blir værre og værre :bored:
 
Samme her. Det er ofte underholdningen rundt frokostbordet å høre hva jeg har bedrevet med i løpet av natta. «Ja, og så sloss jeg med en dverg på en bensinstasjon....»
 
Drømmer mye rart til tider. Vi holder på å pusse opp, og kommende storebror har fått lov til å leke med noen skruer. Med andre ord, jeg finner skruer overalt. Her ei natt hadde jeg mareritt om en mann som skulle ta meg, og som jeg til slutt stakk i halsen med en skrue. I ettertid har jeg funnet skruer i senga og på nattbordet. Er det rart jeg har mareritt om skruer da? :hilarious:
 
De siste dagene før OUL var det nok mye som snurret i topplokket - drømte bl.a at jeg fødte et kull med valper^^
 
Back
Topp